נושאים חמים

ONE העלה כתבה על משחק יום לפני שהתקיים – עם תוצאה שגויה

בשישי בערב פורסמה באתר כתבה עם הכותרת "השחף העולה: ההיסטוריה של חמד וכיאל בברייטון", אבל המשחק התקיים בכלל אתמול ונגמר בתיקו. ככל הנראה, מדובר בכתבה שהאתר הכין מראש ופירסם בטעות

פאדיחה וואן (צילום מסך)
מכינים חבצלת גם על משחקים? הכתבה ב-ONE (צילום מסך)

בשישי בערב פורסמה באתר ONE כתבה עם הכותרת "השחף העולה: ההיסטוריה של חמד וכיאל בברייטון". בכתבה פורסם כי ברייטון עלתה ליגה לאחר ניצחון 0-2 על מידלסבורו. אבל, המשחק המדובר בכלל התקיים אתמול ונגמר בתיקו 1-1, כאשר בסופו ברייטון לא עלתה לפריימרליג (ותתמודד בפלייאוף), ואילו מידלסבורו עלתה.

ככל הנראה, מדובר בכתבה שהאתר הכין מראש ופירסם בטעות - עם תוצאה שגויה. הכתבה הופיעה ב-ONE במשך זמן קצר עד שלבסוף היא הוסרה מהאתר, אך עדיין ניתן למצוא אותה בחיפוש בגוגל.

רק בשבוע שעבר פורסם בוואלה ברנז'ה כי ONE פירסמו כתבה על המהומה באיצטדיון טדי, כאשר בסוף כותרת המשנה כתבו כי "אחמד טיבי הלהיט את האווירה". טיבי הגיב בטוויטר שלו וצייץ כי הוא נמצא בכלל ארה"ב. לאחר מכן, כותרת המשנה של הכתבה שונתה, והחלק על טיבי הוסר ממנה.

טרם התקבלה תגובה מ-ONE.