וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בישראל: פורום דוברי המגזר השלישי

9.5.2016 / 11:09

במשרד המשפטים רשומים כיום עשרות אלפי מלכ"רים אשר הממשקים ביניהם כמעט ואינם קיימים. ראש לע"מ, ניצן חן: "זיהינו צורך גדול לחבר בין דוברי המגזר השלישי"

ניצן חן. ברני ארדוב
"אינטרס של מדינת ישראל". ניצן חן/ברני ארדוב

לראשונה בישראל: לשכת העיתונות הממשלתית מייסדת פורום של דוברי המגזר השלישי, שמאגד את דוברי העמותות, הארגונים והמלכ"רים תחת קורת גג אחת. כנס היסוד של הפורום יתקיים כבר בשבוע הבא.

המגזר השלישי הוא מגזר הפעילות במשק הכולל את הארגונים הפועלים ללא כוונת רווח, ושאינם חלק ממוסדות המדינה והשלטון המקומי. הוא כולל עמותות, אגודות שיתופיות וארגונים אחרים הפועלים בענייני ממשל אך בלא תלות בממשלה כלשהי. במשרד המשפטים רשומים כיום עשרות אלפי מלכ"רים אשר הממשקים ביניהם כמעט ואינם קיימים.

יחד עם לע"מ, את הפורום תרכז אביטל רגב-קיסר, מנהלת מחלקת דוברות והסברה באגודה למען החייל וקרן לב"י, שהפכו לאחרונה ל'יחד למען החייל'.

ניצן חן, ראש לע"מ: "הקמת הפורום היא אינטרס של מדינת ישראל: הסיוע של המגזר השלישי לעבודת הממשל הוא משמעותי ביותר, וחלק ניכר ממימון פעילותו נעשה מכספי משלם המיסים. זיהינו צורך לחבר בין דוברי המגזר השלישי לבין שאר דוברי הממשל לסוגיו, מה שלא נעשה בעבר. הניסיון והיכולות המקצועיות של לע"מ, יחד עם הנטוורקינג של דוברי העמותות שניצור כאן, יעשירו את הידע של העוסקים בתחום".

אביטל רגב-קיסר: "המגזר השלישי עומד במרכז העשייה בישראל. מלאכת הדוברות במגזר השלישי דורשת יצירתיות רבה על מנת להשיג חשיפה חיובית. מהיכרותי עם התחום, הדוברים והיח"צנים מתמודדים בהצלחה עם אתגרים מקצועיים מורכבים, ביניהם גם העדר משאבים. הפורום הזה יאפשר להם לחשוף את ניסיונם ולהיחשף לניסיונם של אחרים, וללמוד כיצד מתמודדים חברים למקצוע עם האתגרים הללו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully