וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרם כתבי המשטרה: לא הגיעו לטקס של המפכ"ל

9.5.2016 / 15:27

לוואלה ברנז'ה נודע כי כתבי המשטרה לא הגיעו היום לטקס העלאת דרגות של קצינים בכירים והרמת כוסית לקראת יום העצמאות, הנערך מדי שנה. הסיבה לכך היא "אי-הנוחות" שהכתבים חשים מהתנהלות המפכ"ל ויחסו לתקשורת

המפכ"ל אלשיך: "אין לנו בעיה עם התקשורת - נילחם בהדלפות מחקירות". מערכת וואלה! NEWS
חרם כולל. אלשיך/מערכת וואלה! NEWS

תא כתבי המשטרה מחרים את המפכ"ל רוני אלשיך ואת השר לביטחון פנים גלעד ארדן. לוואלה ברנז'ה נודע כי כתבי המשטרה לא הגיעו היום (שני) לטקס העלאת דרגות של קצינים בכירים והרמת כוסית לקראת יום העצמאות, הנערך מדי שנה. הסיבה לכך היא "אי-הנוחות" שהכתבים חשים מהתנהלות המפכ"ל ויחסו לתקשורת.

כתב פלילי בכיר אמר לוואלה ברנז'ה כי "יש תחושה שאלשיך סגר את המשטרה, עד כדי כך שכמעט והדוברים לא מוצאים הודעות רגילות כי הם בעצמם מבולבלים ולא מבינים מה מותר להוציא ומה אסור".

הכתב הוסיף כי "הכתבים חשים חוסר שביעות רצון מוחלט מהמפכ"ל. אלשיך שוכח דבר אחד – שכאשר המשטרה סגורה בפני כתבי משטרה - אז גם הוא סגור בפני כתבי משטרה". הכתבים מתכוונים להחרים את כל האירועים היחצניים של המשטרה. משה נוסבאום מחדשות 2 אמר לוואלה ברנז'ה כי "מתוך החלטה - בחרתי שלא להגיע לאירוע היום".

לאחרונה פורסם בוואלה ברנז'ה כי מספר כתבי פלילים זועמים על ההתנהלות של דוברות משטרת ישראל, בעקבות תקרית שבה הוסר כתב חדשות 10 סאמי עבד אלחמיד מקבוצת וואצאפ של דוברות מחוז צפון. עבד אלחמיד כתב בקבוצה: "למה גז מדמיע בשטח מאוכלס? מנוגד לנהלים", וסגנית דוברת מחוז צפון, לאה לשם, טענה כי הקבוצה לא נועדה לדיונים, ויש לפנות אליה באופן פרטי עם שאלות.

כזכור, יחסי התקשורת והמשטרה עלו על שרטון כבר בתקופה של המפכ"ל הקודם יוחנן דנינו - שהיה ביחסים בעייתים עם התקשורת ובעיקר עם עיתון "הארץ". גם אלשיך נכנס לתפקיד ברגל שמאל עם ההחלטה הגורפת שלו כי "המפקדים ידברו פחות ויעבדו יותר". אלשיך החליט בזמנו כי הדוברים ילוו את המפקדים בראיונות ומול מצלמות, ושיקול הדעת יהיה בידיהם האם לאפשר למפקדים לדבר לתקשורת.

ממשטרת ישראל נמסר: "אין תגובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully