וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוח השידורים החדש של ערוץ 8: אפרים קישון, סוכני מוסד ואנשים שמנים

17.5.2016 / 12:29

ערוץ 8 השיק הבוקר את לוח השידורים החדש שלו. ומה עם השנה החולפת? לפי הנתונים שהערוץ הציג, הסדרות "צל של אמת" ו"מגש הכסף" הגיעו ללמעלה ממיליון צפיות ב-VOD

חיים סלוצקי. ראובן קסטרו
שנה מוצלחת. חיים סלוצקי, מבעלי ערוץ 8/ראובן קסטרו

ערוץ 8 השיק הבוקר (שלישי) את לוח השידורים החדש שלו. במוקד הלוח ניצבת סדרת דוקו בת שלושה פרקים על תופעת שמנופוביה - אפליה על רקע השמנה. "מתברר שהחברה הישראלית והחברה בכלל סובלת משמנופוביה, שאנחנו מגדירים אותה בסדרה החדשה של עדי ארבל וחנה קובן כהומופוביה החדשה", אמרה רינת קליין, מנהלת ערוץ 8. קליין הוסיפה כי הסדרה עוסקת בפוביה שיש לחברה מאנשים שמנים, וגם בפחד שלהם להפוך לשמנים בעצמם.

מלבד זאת, הערוץ השיק גם סדרה שתעסוק בדמותו של אפרים קישון. בסדרה ישולבו חומרים, תמונות, וקטעי וידאו של קישון. היא מבוססת על סדרת ראיונות שקישון עשה בזמנו עם ירון לונדון. בערוץ מסבירים כי התמלילים נמצאים אבל ההקלטות נעלמו באורח פלא. לכן, לונדון יוקלט בקול שלו ומישהו אחר יקליט את דבריו של קישון. בנוסף, גם ילדיו של קישון משתתפים בסדרה.

בנוסף לכך, סוכני המוסד יעמדו במרכזה של סדרת דוקו חדשה שתשודר בערוץ. את הסדרה יצרו דוקי דרור, חן שלח ויוסי מלמן. בסדרה, סוכני המוסד יספרו על החוויות שלהם, על רגעים מהעבודה ועל המבצעים הסודיים שהיו מעורבים בהם.
שתי התוכניות הבולטות מהשנה החולפת הן "צל של אמת" ו"מגש הכסף". קליין אמרה כי "אנחנו לא עוזבים את 'צל של אמת' ואת הפרשה הזאת. אנחנו ממשיכים לעקוב. וצפויים להיות התפתחויות בזמן הקרוב".

לפי הנתונים שהערוץ הציג, לסדרה שחוקרת את רצח תאיר ראדה יש למעלה מ-850 אלף צפיות ב-VOD. לפי גוגל trends, הסדרה מובילה בחיפוש באינטרנט. זאת כאשר בעמוד הפייסבוק של ערוץ 8 יש כ-800 אלף חשיפות ועשרות אלפי שיתופים לתכני הסדרה. לפי סקר של יפעת, שווי החשיפה התקשורתית ל"צל של אמת" עומד על כ-27 מיליון שקל. לפי קליין, "'מגש הכסף' הייתה פורצת דרך בכל מובן. הפרקים שלה הרבה יותר ארוכים וכבדים לעומת 'צל של אמת', וכשרואים את הנתונים של הסדרה - מדובר במספר עצום לתוכן דוקומנטרי שלא היה כדוגמתו".

לפי נתוני ערוץ 8, ל"מגש הכסף" יש למעלה מ-200 אלף צפיות ב-VOD, ובאינטרנט היו למעלה ממיליון צפיות. "'מגש הכסף' היא מקום 7 בתוצאות החיפוש של כל תוכניות הטלוויזיה ב-2015. מדובר בדבר נדיר לסדרה דוקומנטרית שמתחרה בתכנים של ערוץ 2, בתכנים מאוד פופולריים של ריאליטי - וזה כבוד גדול להיות בעשירייה הזאת. שווי החשיפה של "מגש הכסף", וחשוב לזכור שהיו ערוצים שלא סיקרו את הסדרה ולכן החשיפה שלה קצת יותר נמוכה, עומד על 14.4 מיליון שקל", סיכמה קליין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully