וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעריב: נכנס יין, יצא גילוי נאות

17.5.2016 / 15:55

ניר קיפניס פירסם כתבה במעריב על ליאון פאליק, בעל אתר פאנקו - העוסק במשלוחי אלכוהול. מלבד מעריב, פאנקו קודם על ידי קיפניס גם בסנהדרינק – מיזם שבבעלותו המאגד כתבי אלכוהול. קיפניס: "אין שום קשר בין פאנקו לסנהדרינק - ואלי באופן אישי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכתבה במעריב/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסופ"ש האחרון התפרסמה במעריב כתבה רחבה של ניר קיפניס על המיליארדר היהודי ליאון פאליק, מהתורמים הגדולים של ראש הממשלה בנימין נתניהו ובעל פאנקו – אתר למשלוחי אלכוהול. מלבד העיסוק שלו ככתב במעריב, קיפניס הוא גם הבעלים של סנהדרינק – פורטל המאגד כתבי אלכוהול ובו הם מסקרים את החברות.

על חלק מהתכנים בסנהדרינק, החברות משלמות לבעלי המיזם תשלום חודשי קבוע בתמורה לסיקור. בתוך תקנון סנהדרינק יש גילוי נאות על כך שחלק מהתכנים הם תוכן מסחרי, ושהכתבים אינם לוקחים אחריות על התוכן הזה.

לטענת גורם המעורה בפרטים, "זה פסול, כי בסוף היום ניר קפיניס הוא כתב של מעריב. יכול להיווצר מצב שהוא מקבל כסף מחברות האלכוהול, ואחר כך גם אולי לכתוב עליהן במעריב". מלבד הכתבה שפורסמה במעריב, קיפניס גם עשה אייטם על פאנקו עבור רדיו 103 בסוף אפריל, וגם בכתבה בסנהדרינק.

ניר קפיניס מסר בתגובה: "בערך כ-10%-20% אחוז מהתכנים בסנהדרינק הם אכן תוכן שיווקי. אבל, אין שום קשר בין פאנקו לסנהדרינק, ואלי באופן אישי. יתרה מזאת, במקומות שכבר יש לנו קשרים מסחריים זה רק מקלקל לנו כי פאנקו נתפס כאויב של כל הלקוחות של סנהדרינק – מכיוון שהאתר מציע חבילות אלכוהול במחירים נמוכים".

ממעריב לא התקבלה תגובה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכתבה על פאנקו בסנהדרינק/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully