וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את אלי שלזינגר

וואלה ברנז'ה

18.5.2016 / 13:03

הוא מסקר את תחום המשטרה, פלילים, בתי המשפט וכוחות הביטחון עבור הגולש החרדי באתר הפופולרי "בחדרי חרדים". ועזבו אתכם מעורכים, מי שקובע את הסינון והמיקוד הם הגולשים עצמם

לייזר שלזינגר. מגד גוזני
לייזר שלזינגר/מגד גוזני

(צילום: מגד גוזני)

גיל: 30

מה בעצם אני עושה: ככתב משפט ופלילים אני מסקר את תחום המשטרה, בתי המשפט וכוחות הביטחון עבור הגולש החרדי, כאשר את רמת הסינון והמיקוד הגולשים עצמם קובעים, כשאני רואה מה מעניין אותם ולאלו כתבות הם נכנסים. אני חי את העבודה כמעט 24 שעות, ללא משמרות, והמנוחה היחידה היא בשבת עם אשתי היקרה ובנותיי המתוקות. בנוסף, אני מתחזק באופן שוטף את חשבונות הפייסבוק והטוויטר של האתר, ומסייע לתפעול וניהול הפורום. אם אתם מכורים לעדכוני חדשות ומבזקים אונליין - זו גם ההזדמנות להמליץ לכם לעקוב אחריי בטוויטר... @leizersh.

במסגרת התפקיד אני גם עובד בצמידות עם צה"ל, בדגש על היחידות והמחלקות העוסקות בשילוב חרדים. כך למשל הובלתי את המאבק בקמפיין הבזוי של החרד"קים שצבר תאוצה והגיע לכנסת ולוועדת חוץ וביטחון - ועדיין לא הגיע לסיומו.

השכלה: מעשית.

תפקידים קודמים: שימשתי כנציג שימור לקוחות בחברת סלולאר למשך שנה, ומשם הישר לבחדרי חרדים.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: כפריק של חדשות מגיל צעיר, הייתי פעיל מאוד בפורום המרכזי של האתר בו כתבתי עשרות אלפי הודעות מסביב לשעון. קיבלתי פניה בזמנו מהניק המיתולוגי 'דוד10' שהיה שייך לעורך הראשי דאז, בה הוצע לי להיות מבזקן תמורת תשלום סמלי, הצעה לה סירבתי. בהמשך, שמעון ברייטקופף ששימש כעורך, ראה את החשק והלהט בעיניי, ובסיועו התחלתי לעבוד ככתב באתר ביוני 2009. בעוד כחודש אשלים שבע שנות עבודה באתר שהפך חלק מחיי ואני לחלק ממנו.

איפה אתה בעוד 5 שנים: חי באושר עם משפחתי האהובה וממשיך לעשות את מה שאני אוהב באופן הטוב ביותר.

מה אוכל לצהריים: בעיקר מנשנש. אשתי בדרך כלל מכינה לי ממטעמיה ושולחת איתי לעבודה, ואף דואגת להזכיר לי לאכול, אחרת זה לא יקרה.

פרגן למתחרים: לצערי, בתחומי הסיקור שלי אין כתבים מתחרים במגזר עדיין, למעט כתב המשטרה בנצי ליזרוביץ ברדיו קול חי שעושה עבודה מצויינת. מקווה שבעתיד האתרים יתפתחו ויעסיקו לי מתחרים ראויים. בינתיים הקולגות שלי הם בעיקר בתקשורת הכללית והם עושים רובם עבודה מצוינת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully