וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קקטוס הזהב: באומן הוביל את הטקס עם 31 מדליות

18.5.2016 / 22:02

משרד הפרסום הוביל במספר הזכיות בטקס, כאשר הקמפיינים הבולטים שלו "דנית באירופה" ו"מוק" זכו בפרס הזהב. גם "טיסת הספר" של אדלר חומסקי&ורשבסקי ושת"פ איקאה ל"האח הגדול" של מקאן בין הקמפיינים שגרפו את הפרס הנחשק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם היא זכתה בזהב. מתוך הקליפ של דנית/מערכת וואלה!, צילום מסך

משרד הפרסום באומן בר ריבנאי גרף 31 פרסים בטקס קקטוס הזהב שנערך הלילה (רביעי), כאשר בולטים ברשימה - הקמפיין "דנית באירופה" ו"מוק" - שזכו בפרסי הזהב. מלבד באומן, גם "הוודג' ששבר את האינטרנט" של יוניליוור, "כלבי ניסיון" של מקאן תל אביב, "להקת בנים" של ענבר מרחב G, "טיסת הספר" של אדלר חומסקי&ורשבסקי ושת"פ איקאה האח הגדול של מקאן הם בין הקמפיינים הזוכים בפרסי הזהב בטקס קטטוס הזהב ל-2016.

בין הזוכים בפרס הכסף בטקס שנערך הערב (רביעי) ניתן למצוא את קמפיין "הביביסטר" (הליכוד) של LEAD שאף זכה בתואר "קמפיין הבחירות הטוב בעולם" של איגוד היועצים הפוליטיים האמריקאי, את קמפיין "החזייה הוורודה" של ראובני פרידן IPG, קמפיין "משקיעים בך" (הבנק הבינלאומי) של גליקמן שמיר סמסונוב ואת קמפיין "חישגד 6 שניות" של גיתם BBDO.

הזוכים הגדולים הוכרזו הערב (רביעי) בטקס שנערך בהאנגר 11 בנמל תל אביב. סגל השופטים הורכב מ-60 אנשי קריאייטיב ממשרדי הפרסום ופרילאנסרים. 106 עבודות העפילו לגמר, כאשר במקום הראשון במספר העבודות שעלו לגמר נמצא באומן בר ריבנאי עם 35 עבודות. השנה נוספה קטגוריה חדשה: תוכן ממותג - פעילות תוכן המקדמת מותג או תיעוד של פעילות המקדמת מותג.

בנוסף לכך, פוצלה קטגוריית ה-film digital וה-film tv לשתי קטגוריות נפרדות. יחד עם זאת, התווסף פרס לתואר ה-"Best In Category" שיוענק לעבודה שתקבל את הציון הגבוה ביותר בקטגוריה, במידה ולא יוענק באותה קטגוריה פרס "גראנד קקטוס".

סופי מלניק-אמתי, מנהלת השיווק הבינלאומי של אאוטבריין, אמרה כי "הוספת קטגוריית התוכן בתחרות הינה צבע מבורך ומתבקש לאור הזינוק בשיעור התקציבים המופנים על ידי המפרסמים לתוכן, שנתפס כאפקטיבי ומטורגט. בעולם בו רשתות סופרמרקט מייצרות מוצרים (כמו שופרסל) ומותגים מוכרים מוצרים ישירות ללקוחות (כמו שטראוס), מנהלי שיווק מבינים שהם יכולים לפתח תוכן ולספר סיפור בכוחות עצמם. לשם כך הם זקוקים יותר מהכל לפלטפורמות מתאימות שיעזרו לסיפורים שלהם לצאת החוצה ולפגוש לקוחות באופן מדויק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully