וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר הלילה: ליאור פרידמן נפרד מחדשות 2

23.5.2016 / 18:30

מגיש "חדשות הלילה" הודיע על כוונתו לסיים את תפקידו בחברה. פרידמן החל את עבודתו בחדשות 2 לפני כעשור, במהלכו שימש ככתב טכנולוגיה, הגיש מבזקים ובין 2010-2013 היה שליח החברה באירופה. טרם נקבע מי יחליפו בתפקיד

ליאור פרידמן. חדשות 2,
"עשור מתגמל". ליאור פרידמן/חדשות 2

עיתונאי חדשות 2 ליאור פרידמן הודיע היום (שני) על כוונתו לסיים את תפקידו בחברה. פרידמן (31) הצטרף לחדשות ערוץ 2 לפני כעשור והחל את דרכו ככתב בנושאי טכנולוגיה וחדשנות, הגיש מבזקים ומילא תפקידי עריכה שונים. בין השנים 2010-2013 פרידמן שימש שליח חדשות 2 באירופה, ובמהלכן סיקר את אולימפיאדת לונדון ואת החתונה המלכותית של הנסיך וויליאם וקייט מידלטון. בשלוש השנים האחרונות הגיש את "חדשות הלילה" לצד דוריה למפל וייעץ בנושאי חדשנות ופיתוח. טרם נקבע מי יהיה מחליפו של פרידמן ב"חדשות הלילה".

מנכ"ל חדשות ערוץ 2, אבי וייס, מסר: "ליאור הוא מהטובים ומהמוכשרים שצמחו בחברת החדשות. הכישרון העיתונאי והטלוויזיוני, היצירתיות, האינטילגנציה ומשחק הנשמה הביאו אותו להצטיין בכל תפקיד שמילא. בשנים האחרונות, לצד תפקידיו הרשמיים, ליאור היה שותף בצוות הפיתוח של החברה שעסק בחדשנות ובתוכן. אין לי ספק שליאור ימשיך להצטיין גם בעתיד. תודה ובהצלחה".

פרידמן פירסם בפוסט בעמוד הפייסבוק שלו: "על העשור המתגמל, המעשיר והכיפי ביותר בחיים שלי אני חייב תודה ענקית לכל השותפים והחברים המוכשרים והמקצועיים בחדשות 2".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully