וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תביעתו של ברמלי - ניסיון פסול להסיט את תשומת הלב מהחשדות נגדו"

26.5.2016 / 17:03

חברת החדשות הגיבה לתביעת הדיבה שהגיש נגדם אמיר ברמלי, המצוי בחקירה של רשות ני"ע: "הרפתקאותיו העסקיות המפוקפקות של התובע והחשדות הפליליים החמורים התלויים ועומדים כנגדו - שומטים כל בסיס מתחת לטענת 'השם הטוב' שלו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הכתבה הוכנה במקצועיות". יגאל מוסקו/מערכת וואלה!, צילום מסך

"תביעתו של אמיר ברמלי היא ניסיון פסול להסיט את תשומת הלב הציבורית מהחשדות הפליליים החמורים נגדו ומהכישלון העסקי של חברותיו חדלות הפירעון המצויות בהליכי פירוק", כך טוענים בחדשות 2 בתגובה לתביעת הדיבה שהגיש נגדם ברמלי. בכתב ההגנה שהוגש היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב נטען כי "הרפתקאותיו העסקיות המפוקפקות של התובע והחשדות הפליליים החמורים התלויים ועומדים כנגדו - שומטים כל בסיס מתחת לטענת 'השם הטוב' שלו".

עוד טוענים ב"כ חדשות ערוץ 2, עורכי הדין ד"ר ישגב נקדימון ודקלה בירן, כי "בכתבה שהוכנה במקצועיות ובאחריות ושודרה ב'אולפן שישי' בנובמבר 2015, הוצגה תמונת המציאות שהייתה ידועה באותה עת ביחס לתובע ולעסקיו, לרבות סימני השאלה בנוגע לכשרות וחוקיות התנהלותו והתנהלות החברות שהיו בשליטתו. כמו כן, ניתנה לתובע האפשרות להגיב במסגרת הכתבה ביחס לכל סימני השאלה האמורים וזאת באמצעות ראיון נרחב שנערך עמו".

בחודש מרץ האחרון הגיש ברמלי - בעל רוביקון וקרן קלע, המצוי בחקירה של רשות ני"ע בחשד להונאת משקיעים – תביעת לשון הרע בסך 5 מיליון שקלים נגד מנכ"ל חברת החדשות אבי וייס, עורך "אולפן שישי" איתי דנקנר והכתב יגאל מוסקו. בכתב התביעה נטען כי לאורך הכתבה ששודרה בנובמבר בתוכנית הופיעה כתובית בצד שמאל עליון של המסך "איך הפיל אמיר ברמלי מאות ישראלים", כך שלטענת התביעה - הצופים הבינו שהתובע הפיל בפח מאות משקיעים ישראלים והונה אותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully