וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתבי החינוך יצאו במחאה מקבוצת רוטרניק

2.6.2016 / 13:02

מלחמות וחרמות גם בקבוצות הכתבים בוואצאפ: כתבי החינוך עמרי מניב, משה שטיינמץ, שי זילבר וירדן סקופ יצאו מהקבוצה אתמול מכיוון שלטענתם אליהו אליוביץ התחיל לשמש כיח"צן ולוביסט. אליוביץ : "אין לי שום לקוח בתחום החינוך ואילו היה – היו יודעים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך קבוצת הוואצאפ של רוטרניק/מערכת וואלה!, צילום מסך

מספר כתבי חינוך בקבוצת וואצאפ רוטרניק של אליהו אליוביץ החליטו לעזוב אותה אתמול. מדובר בכתבים עמרי מניב מחדשות 10, משה שטיינמץ מוואלה, שי זילבר מרשת ב' וירדן סקופ מ"הארץ". טרם עזיבתם את הקבוצה, הם כתבו כי הסיבה לעזיבתם היא שאליוביץ התחיל לשמש כיועץ תקשורת וכלוביסט, והם סבורים שיש בעייתיות בכך שהוא מפעיל את הקבוצות ובוחר את האנשים וההודעות כמנהל הקבוצות.

"גם אם לא בכוונה, אתה בעל אינטרסים של ייצוג לקוחות. הקבוצה הזאת היא היום המרכזית לחינוך, וככתב אני לא יכול להיות חלק ממנה יותר כשהיא מנוהלת על ידי לוביסט, ולכן אני עוזב אותה", כתב מניב בקבוצה לפני שיצא ממנה. מנגד, הכתבת דניאל רוט אבנרי מ"ישראל היום", כתבה בקבוצה כי "התפקיד של הקבוצה להציף באינפורמציה - ומשם כל אחד מהכתבים כבר בוחר את דרכו, מאמץ/מסנן".

אליוביץ הגיב לאחר עזיבתם של הכתבים את הקבוצה, וכתב: "אני מתפרנס שנים רבות בתחום יחסי הציבור, ולאחרונה יצאתי לדרך עצמאית והיום פירסמתי לוגו חדש שחבר עשה לי. יש לי לדוגמא תיאטרון שאני עושה לו יחסי ציבור, ומעולם לא עלתה הודעה בנושא ברשת רוטרניק ואף דאגתי לעשות לכך גילוי נאות בנושא במאי האחרון בתא כתבי תרבות. אין לי שום לקוח נכון לרגע זה בתחום החינוך ואילו היה – היו יודעים. אני לא מסתיר כלום".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגילוי הנאות על היח"צ לתיאטרון. מתוך הקבוצה של רוטרניק/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully