וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

2.6.2016 / 14:50

מי תחליף את דוברת פלאפון החדשה בתפקידה הקודם - כדוברת האגודה "יחד למען החייל"? • אתר mako נהנה משתי מצטרפות חדשות • ומי הקימה מיזם חדש בתחום הקולינריה?

שלט לזזים בקיוב. ShutterStock
שלט לזזים בקיוב/ShutterStock

נמצאה מחליפה לאביטל רגב-קיסר - שמונתה לאחרונה לתפקיד דוברת פלאפון: מעין מלכין מונתה למנהלת מחלקת דוברות והסברה ב"יחד למען החייל". מלכין (33), בוגרת תואר ראשון בתקשורת מהאוניברסיטה הפתוחה ותואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן, ובעבר שימשה דוברת רשות שדות התעופה, עוזרת וממלאת מקום דוברת משרד הביטחון ומנהלת מחלקת חיילים וצעירים בתנועת המושבים. כמו כן, שימשה כממלאת מקום דוברת האגודה למען החייל וכמנהלת פרוייקטים באגודה.

מצטרפות חדשות לאתר mako: נטעלי גבירץ מצטרפת לאתר של קשת ותשמש כעורכת משנה של ערוצי תשעה חודשים ובית ומשפחה - בעריכת לילי שרצקי. דורין אליהו תשמש כעורכת משנה בערוץ הנשים - שעורכת ויטה קייריס. ב-mako אישרו את הפרטים.

אסף וייס התחיל השבוע להגיש מבזקים בחדשות 2. בשנה וחצי האחרונות וייס (35) היה עורך "החדשות הלילה" בהגשת דוריה למפל וליאור פרידמן בחדשות 2. הוא עבד ב-2004-2011 ב"ידיעות אחרונות" כעורך בכיר בדסק החדשות, מבקר טלוויזיה וכתב ב"מוסף לשבת" וב"7 ימים" וכותב טורים ב-ynet. וייס גם היה חבר בצוות התוכן של הקמת אפליקציית ידיעות אחרונות. בין השנים 2012-2014 וייס עבד בוואלה כעורך מהדורת וואלה חדשות. הוא בוגר התוכנית הבינתחומית למצטיינים ע"ש עדי לאוטמן באוניברסיטת תל אביב.

טלי מחלב, כתבת בתחומי קולינריה, תרבות ובריאות במגזינים "סיגאר", "דרך האוכל", "גלובס" ו"חיים אחרים" - מקימה את נייצ'ר טלי, אתר שיוקדש לתזונה ואורח חיים בריא. בשלוש השנים האחרונות מחלב פרסמה מדור קולינריה קבוע "מנה של בריאות" שהתפרסם ב"חיים אחרים" ועסק בכל חודש בנושא אחר בתחום בריאות. בנוסף, היא כתבה מדור המקדם טבעונות בריאה ב-2014 ב"דרך האוכל". באתר החדש מחלב תכתוב בלוג שיתפרסמו בו כתבות, מתכונים, טיפים והמלצות כמו גם חדשות בתחום הצרכנות, הקולינריה והלייף סטייל - בתחום הבריאות.

עודד אטיאס (38) מונה לסמנכ"ל השיווק ודיגיטל של CashFlow. במסגרת תפקידו ינהל אטיאס את כלל מערך השיווק של החברה. לפני כן, אטיאס היה שותף להקמתו של ערוץ ZOOM שם שימש כמנהל השיווק והדיגיטל. הוא גם עבד ביס במשך כ-10 שנים כמנהל תחום שיווק תוכן, מנהל שיווק ערוצי הסרטים והסדרות, מנהל שיווק Upsell ופרויקטים שיווקיים. אטיאס בעל תואר ראשון ושני במנהל עסקים מטעם האוניברסיטה הפתוחה, ולמד לימודים מקצועיים במכללת Digitalent והמכללה לניו-מדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully