וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את סיון שושני

וואלה ברנז'ה

9.6.2016 / 10:20

"התפקיד שלי הוא לדעת מה קורה בכל זמן נתון בביצה. מדובר בעבודה סופר דינאמית - בכל זאת מדובר במהדורת חדשות יומית". רכזת מערכת "חדשות הבידור" ב"הוט בידור ישראלי" מתארחת במדור

סיון שושני. ראובן קסטרו
סיון שושני/ראובן קסטרו

(צילום: רובי קסטרו)

גיל: 29

מה בעצם אני עושה: מרכזת את כל המידע שנכנס ויוצא מהמערכת, ומתעלת אותו לאפיקים הנכונים. העבודה שלי מתחלקת בין סיקור אייטמים קיימים לבין יצירת אייטמים מקוריים תוך כדי התנהלות מול גופי הדוברות והיח"צ השונים. תעשיית הבידור נוצצת ומלאה ב"סלבס", השקות ופרימיירות. התפקיד שלי הוא בעיקר לדעת מה קורה בכל זמן נתון ב"ביצה" ואיך היינו רוצים להתייחס לכך בתכנית. מדובר בעבודה סופר דינאמית - בכל זאת מדובר במהדורת חדשות יומית.

השכלה: תואר במדעי הרוח מאוניברסיטת תל אביב - בלימודי מזרח אסיה ו-B.A כללי.

תפקידים קודמים: תחקיר, ליהוק והפקת תכניות ריאליטי. ליהקתי את שתי העונות של "משחקי השף", העונה השלישית של "THE VOICE", העונה האחרונה של "אקס פקטור", ה"כוכב הבא", "אייל גולן קורא לך", "האח הגדול" – עונה 7. בנוסף, ניהול הפקה בערוץ הבידור ומלהקת פרויקטים ב-"ארצה" הפקות.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: מפיקת העל, טל בירנבוים המלכה.

איפה את בעוד 5 שנים: לצד העובדה שאני מאוד אוהבת את מה שאני עושה אני מאמינה גדולה בנפש בריאה בגוף בריא, ועל כן חולמת לשלב את הידע המקצועי שלי בטלוויזיה עם עולם היוגה והבריאות. מלבד החיבור שלי לעולם ה"שואוביז", אני גם מאוד מחוברת לטבע ולמה שהוא מביא עמו. נולדתי בת"א וישנה שאיפה כמוסה מצדי להצליח להתקיים מחוצה לה בבוא העת. אני מאמינה שבעתיד אצור אתר תוכן או פורמט ריאליטי שישלב את כל אלו יחד.

מה אוכלת לצהריים: סלט עשיר במיוחד (שאני כמובן עומדת ומכינה במשרד יום יום)/חומוס.

פרגני למתחרים: חולה על "גיא פינס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully