וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעבור 20 שנה: ההסתדרות השיקה מהדורה מקוונת של "דבר ראשון"

7.6.2016 / 11:01

שני עשורים לאחר סגירת העיתון "דבר" וכמה חודשים לאחר ביטול המיזם המקורי בראשותו של חיים הר-זהב, הארגון השיק עיתון מקוון שיעסוק בנושאים חברתיים. את "דבר ראשון" יערוך יניב כרמל, פעיל בתנועת דרור ישראל, וגיל פלוטקין ישמש כמנכ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ייצוג אותנטי לעובדים". האתר החדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

כ-20 שנה לאחר סגירתו של העיתון "דבר", ההסתדרות השיקה הבוקר (שלישי) מהדורה מקוונת של "דבר ראשון" - מיזם אינטרנטי חדש שישמש כאתר חברתי. את האתר יערוך יניב כרמל, פעיל בתנועת דרור ישראל, ובתפקיד מנכ"ל האתר ישמש גיל פלוטקין.

בנובמבר פורסם בוואלה ברנז'ה כי בהסתדרות החלו בהקמת עיתון מקוון של ההסתדרות ובמימונה. בארגון גייסו בזמנו צוות הקמה, כאשר אחד מאנשי התקשורת שקיבל פנייה להצטרף להקמת העיתון הוא חיים הר-זהב, לשעבר כתב בתוכנית "הצינור" בערוץ 10. בנוסף, נעשו פניות לאנשי תקשורת נוספים. עלות פעילות העיתון, מלבד העלויות ההקמה, מוערכת בעשרות אלפי שקלים בחודש.

בתחילת מאי פורסם כי אגודת העיתונאים בתל אביב, בראשות יוסי בר מוחא, השיקה אתר חדשות. לאגודה היה אתר שהתבסס בעיקר על לוח זמנים ודאטה – שהפך לאתר תוכן דינמי. לטובת העניין באגודה גייסו מספר כותבים, חלקם ככל הנראה עתידים לקבל שכר, וביניהם את חיים יבין, יהודית יחזקאלי וחיים ביאור. ההערכות הן כי תחזוק אתר כזה נע סביב אלפי שקלים, אם לא יותר, בחודש.

יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, מסר: "על רקע המציאות הכלכלית המורכבת שבתוכה אנו חיים, ישנה חשיבות לכך שיהיה ייצוג אותנטי לקולם של העובדים והגמלאים בחברה הישראלית, לרצונותיהם ומאבקיהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully