וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בלתי נסבלת המחשבה שחברת החדשות תעמיד בראשה אדם שאמר דברים גזעניים"

7.6.2016 / 13:51

מתן חודרוב הגיב בראיון לאולפן וואלה! NEWS לדברים שאמר בישיבת הדירקטוריון היו"ר החדש של חדשות 10, רמי סדן: "אני כמוכם באליטה שונא את תנועת ש"ס ואת הגנב אריה דרעי". חודורוב: התנצלתי בפני איציק כהן מש"ס בשם כל העיתונאים מערוץ 10"

עריכת תוכן: לירן מוסלי ברן וסיגל סיריוס, תחקיר: אסתי סדקה ועומר שליט, הפקה: תום רוכלין, עריכת וידאו: ניר חן

בראיון לאולפן וואלה! NEWS התייחס היום (שלישי) מתן חודורוב, יו"ר ועד העובדים בערוץ 10, למינויו של היו"ר החדש של חדשות 10 רמי סדן - ולדברים שאמר אתמול בישיבה - והגיב כי "אני נאלץ לאשר בבושת פנים שהדברים של סדן אכן נאמרו, וטלפנתי בעצמי לח"כ איציק כהן, סגן שר האוצר – והתנצלתי בפניו בשם כל העיתונאים מערוץ 10".

עוד אמר חודורוב: "אנחנו יכולים להיות ביקורתיים כלפי תנועת ש"ס ולבקר מהלכים מסויימים בה אבל בוודאי לא להיחשד ביחס גזעני או מזלזל או מלגלג כלפי המצביעים של התנועה הזאת – שהיא תנועה חברתית וחשובה בישראל שרבים מתומכיה נמנים עם הצופים של חדשות 10. בלתי נסבלת בעיני המחשבה שחברת החדשות תעמיד בראשה אדם שאמר דברים כל כך גזעניים וחמורים".

היום פורסם כי סדן אמר אתמול בישיבה בה נקבע כי ישמש כיו"ר הדירקטוריון של חברת החדשות של ערוץ 10: "אני כמוכם באליטה שונא את תנועת ש"ס ואת הגנב אריה דרעי".

בתוך כך, מערוץ 10 נמסר: "אנו מבקשים להבהיר כי לאחר שנאמרו הדברים ע"י מר רמי סדן בישיבת דירקטוריון חדשות 10, נוכחים בישיבה הפסיקו את דבריו מיד, ואמרו כי הדברים אינם מקובלים עליהם. הציטוטים שהשמיע מר סדן, במהלך הישיבה, שבה הציג את מועמדותו לתפקיד יו"ר דירקטוריון חדשות 10, כחלק מסקירה של תפיסת עולמו, לא מקובלים בשום דרך על חדשות 10, עובדיה ועיתונאיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully