וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגי ערוץ 10 וסדן הבריזו - כבל פוצץ את הדיון בוועדת הכלכלה

13.6.2016 / 14:00

ועדת הכלכלה הייתה אמורה לדון היום במינוי יו"ר חדשות 10 בנוכחות סדן, נציגי הערוץ, RGE, הרשות השנייה, משרד רה"מ ועוד – אך ברגע האחרון סדן ונציגי הערוץ הודיעו שלא יגיעו. הוועדה תוציא זימון אישי לכולם ותקיים בהקדם דיון נוסף

יו"ר ועדת הכלכלה איתן כבל, בדיון הוועדה בנושא מתווה הגז, נובמבר 2015. נועם מושקוביץ
"רואה זאת בחומרה". איתן כבל/נועם מושקוביץ

הדיון בוועדת הכלכלה שהיה אמור לעסוק במינוי של רמי סדן לדירקטוריון חדשות 10 פוצץ על ידי יו"ר הוועדה, איתן כבל – לאחר שנציגי הערוץ לא הגיעו לדיון, וסדן הודיע שהוא חולה ברגע האחרון.

כבל אמר "רמי סדן הודיע לי פתאום שהוא חולה. נציגי ערוץ 10 לא הגיעו. אני רואה זאת בחומרה והדיון לא יתקיים היום". הוועדה הודיעה כי תוציא זימון אישי לכולם ותקיים בהקדם דיון נוסף, בנוכחות כל הנציגים. כבל הוסיף כי "אני לא אעבור על זה לסדר היום. מי שלא מכבד אותי – אנחנו לא נכבד אותו".

הוועדה הייתה אמורה לדון במינויו של סדן ובהבטחת חופש העיתונות בערוצי החדשות המסחריים. לדיון זומנו נציגי משרד ראש הממשלה, משרד התקשורת, היועץ המשפטי לממשלה, הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, חברי דירקטוריון ישראל 10, סדן, מנכ"ל הערוץ יוסי ורשבסקי, מנכ"ל חברת החדשות של הערוץ גולן יוכפז, נציגי RGE, נציגי חברת החדשות של ערוץ 2 והזכייניות קשת ורשת.

בשבוע שעבר אמר ורשבסקי כי "על רמי סדן להתפטר לאלתר מתפקידו כיו"ר דירקטוריון חדשות 10 ומחברותו בדירקטוריון". מהבדיקה של הרשות השנייה עולה כי שבעה מחברי הדירקטוריון טענו כי הציטוטים המיוחסים לסדן, לפיהם הוא "שונא את ש"ס ואת אריה ‏דרעי ‏הגנב" - לא הושמעו מפיו.‏ דירקטור אחד טען כי הציטוטים אכן הושמעו מפיו, אולם אחר טען כי לא יכול היה לשמוע את הציטוט המדובר.‏

עוד עלה בבדיקה כי מרבית מהנוכחים הסכימו שבמהלך הדיון עשה סדן שימוש במילה "אליטות" בהתייחסו ‏אל ‏הנוכחים ‏בישיבה, וציינו כי דבריו נקטעו על ידי שניים ממשתתפי הישיבה ש‏הביעו ‏תרעומת בעקבות ‏השימוש במילה.‏ בנוסף, הרוב השכימו כי בהמשך ‏דבריו התייחס סדן לתושבי ‏הפריפריה ולקהל "מצביעי ש"ס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully