וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדיו ת"א טוענים: סלוצקי ודומינגז רצו לחזור לשדר בתחנה

14.6.2016 / 12:45

לטענת גורמים בתחנה, רגע לפני החתימה על הפשרה בין רדיו ת"א מול צמד המגישים, הם ביקשו להכניס להסכם סעיף חזרה שלהם לתחנה – שסירבה לכך. עו"ד של סלוצקי ודומינגז: "לא היה ולא נברא. סלוצקי ודומינגז רצים קדימה - ושמחים להתחיל לשדר את תוכניתם החדשה ברשת ב'"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסתפקו במאה אלף שקל. עופר דומינגז והראל סלוצקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שנתיים של אינספור עימותים מתוקשרים ורגע לפני שהם מתחילים לשדר ברשת ב', הראל סלוצקי ועופר דומינגז רצו לחזור לרדיו תל אביב – כך לפי גורמים בתחנה. לטענתם, רגע לפני החתימה על הפשרה בין רדיו תל אביב מול סלוצקי ודומינגז, ביקש עו"ד ליאור קלוגמן - שייצג את המגישים - להכניס להסכם סעיף חזרה שלהם לשידור בתחנה – שסירבה לכך.

אתמול (שני) קידם השופט שמואל טננבאום בבית הדין לעבודה הסכם פשרה בתביעה של סלוצקי ודומינגז, לפיו הם יקבלו 50 אלף שקל, כל אחד. זאת כאשר השניים תבעו מרדיו תל אביב חצי מיליון שקל, כל אחד. השופט ציין "שעל פניו יש יחסי עובד-מעביד ולכן הוא מציע לצדדים להגיע לפשרה ולא לנהל את התיק". רדיו תל אביב יוצג על ידי עו"ד אילן בומבך ועו"ד יריב רונן.

מרדיו תל אביב נמסר: "אנחנו שבעי רצון מהחלטת השופט טננבאום. שנתיים חלפו מאז החלה תביעת הסרק של סלוצקי ודומינגז, במרכזה דרישה להכיר בדיעבד ביחסי עובד-מעביד עבור טאלנטים מתוגמלים היטב, שהרדיו שילם את שכרם מול חשבונית עסקה חודשית. בית המשפט קיבל את טענת הרדיו כי השניים אינם זכאים לפיצויי פיטורים וכי עבור התשלום (50 אלף שקלים לכל אחד) שנכלל בהסכם הפשרה הם ישלמו מס על פי חוק (על פיצויי פיטורים אין מיסוי, על התשלום שהוסכם בפשרה יש - משמע, לא מדובר בפיטורי עובד). סכום זה הוגדר כתשלום עבור הארכת תקופת ההודעה המוקדמת על הורדת תכנית הבוקר של השניים".

קלוגמן מסר בתגובה: "לא היה ולא נברא. סלוצקי ודומינגז רצים קדימה - ושמחים להתחיל לשדר את תוכניתם החדשה ברשת ב'. רדיו ת"א היה אחד הפרקים היפים בקריירה של הצמד. אתמול נחתם הפרק הזה בהסכם שקובע שרדיו ת"א יפצה את סלוצקי ודומינגז בסכום של 100,000 שקל בגין תקופת עבודתם ברדיו וסיומה. בית הדין אמר מפורשות שאין ספק שהתקיימו יחסי עובד-מעביד בין הצדדים. מובן שהרדיו לא היה מסכים לפשרה, שחתם עליה, אלמלא כך היו הדברים. אני מבין לגמרי את מצוקתו של הרדיו לאור המשבר הגדול אליו נקלע מאז שבחר להיפרד מהצמד. ייתכן שהחום בחוץ גרם למישהו להתבלבל, בכל אופן – קשה לתאר את מידת החום והאהבה שמקבל הצמד הזה מהקהל. אני מאמין שאם הרדיו יחפוץ בחזרתם הוא ידע כיצד לפנות אליהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully