וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: סיני אבט ינהל את חטיבת הדוקו בתאגיד השידור

15.6.2016 / 12:00

לוואלה ברנז'ה נודע כי אבט, מנהל דוקאביב ולשעבר מנהל ערוץ 8, הוא מועמד בולט לתפקיד מנהל חטיבת מחלקת הדוקו בתאגיד. אבט נחשב לאחת מהדמויות המוערכות בעולם הדוקו הישראלי והצליח להפוך בזמנו את ערוץ 8 לשחקן מרכזי בתחום

ריאיון באולפן וואלה! NEWS עם סיני אבט, המנהל האמנותי של פסטיבל דוקאביב. מערכת וואלה!
בדרך לתאגיד? סיני אבט/מערכת וואלה!

סיני אבט הוא מועמד מוביל לתפקיד מנהל חטיבת הדוקו בתאגיד השידור החדש, כך נודע לוואלה ברנז'ה. אבט מנהל כיום את פסטיבל דוקאביב, ועד 2009 שימש כמנהל ערוץ 8. במהלך כהונתו בערוץ, הוא הפך לאחד המנועים המרכזיים שמאחורי הפריחה שחלה בענף התעודה בארץ. תפקיד מנהל מחלקת הדוקו בתאגיד כפוף לסמנכ"לית הטלוויזיה, דינה לניר.

בשנים תחת ניהולו של אבט יצאו מבית היוצר של ערוץ 8 סרטים רבים שזכו להצלחה מרשימה בארץ ובעולם, ובראשם המועמד לאוסקר וזוכה גלובוס הזהב "ואלס עם באשיר" של ארי פולמן. אבט החל את דרכו בטלוויזיה כקופירייטר בחברת ICP, שהפיקה ערוצים בעבור חברות הכבלים. בשנת 1997 עבר לנגה תקשורת, שם עבד כמנהל קריאטיבי של ערוץ 8 ולאחר מכן התמנה לתפקיד מנהל התוכניות בערוץ.

בתחילת השבוע פורסם בוואלה ברנז'ה כי דורון צברי לא ינהל את מחלקת הדוקו בתאגיד, לאחר שהגיש את מועמדותו לתפקיד. ב-2009 התפטר צברי ממליאת רשות השידור ומהוועד המנהל של הרשות בעקבות התפטרותו של יו"ר הרשות לשעבר, משה גביש. בזמנו, צברי הבהיר כי גביש הנו האדם הראוי ביותר ליישום הרפורמה ברשות.

מאבט נמסר בתגובה: "אכן הגשתי מועמדות לתפקיד מנהל חטיבת הדוקו בתאגיד".

בתאגיד סירבו להתייחס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully