וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 20 מציג: הספאמר הבא של ישראל?

16.6.2016 / 13:15

"הסליחות כבר כאן, כולנו מתחילים להתרגש. עכשיו בערוץ 20: בוחרים את הפייטן הבא של ישראל", נכתב בפרסומת שעומדת בבסיס התביעה שהוגשה לבית משפט לתביעות קטנות בירושלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הספאמר הבא של ישראל? ערוץ 20/מערכת וואלה!, צילום מסך

תביעה על סך 2,000 שקלים הוגשה הבוקר (חמישי) נגד ערוץ יהודי-ישראלי המפעיל את ערוץ 20 וזאת בגין שליחת הודעות ספאם למכשיר הפלאפון של אדם פרטי. מלבד הטענה כי ההודעה נשלחה מבלי שקיבלה את הסכמת התובע, נכתב בכתב התביעה שהערוץ לא ציין כיצד ניתן ליצור עמו קשר לביטול וזאת למרות שמדובר בפרסומת מסחרית.

"הסליחות כבר כאן, כולנו מתחילים להתרגש. עכשיו בערוץ 20: בוחרים את הפייטן הבא של ישראל", נכתב בפרסומת שעומדת בבסיס התביעה שהוגשה לבית משפט לתביעות קטנות בירושלים. "במעשיה ובמחדליה, הטרידה הנתבעת את התובע, חדרה למרחבו האוטונומי, פגעה בפרטיותו וכפתה עליו להיחשף למסרים פרסומיים בלתי רצויים" נכתב עוד. "משעה שהנתבעת שיגרה שני דברי פרסומת לתובע בניגוד להוראות החוק מבלי שקיבלה הסכמה מפורשת מראש ובכתב מהתובע לשיגור דברי פרסומת אליו, ותוך שהשמיטה מדברי הפרסומת פרטים אותם חייבת הייתה לציין באופן בולט וברור, עליה לפצות אותו".

בשל העובדה שלמכשירו של התובע נשלחה הודעת פרסומת נוספת, הוא תובע את ערוץ יהודי-ישראלי בסך של 2,000 שקלים (1,000 שקלים לכל הודעה).

מערוץ 20 נמסר בתגובה: "כשנקבל את התביעה נגיב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully