וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

17.6.2016 / 14:27

לא רק התאגיד מגייס - גם רשות השידור מתחדשת בכתב שטחים חדש לרשת ב' • תזוזות ב"ידיעות תל אביב" שמחליף את עורך המדורים • וכתב מרכז ותחבורה חדש מצטרף לאתר וואלה! NEWS

שלט לזזים בקיוב. ShutterStock
צילום: ShutterStock/ShutterStock

בזמן שבתאגיד השידור הציבורי נמצאים בעיצומו של גל גיוסים, גם ברשות השידור מביאים כתבים חדשים: העיתונאי צחי כהן יחל בקרוב לסקר את תחום השטחים ברשת ב'. כהן שימש בשנים האחרונות ככתב פוליטי בערוץ הכנסת, ואף הגיש תוכנית אקטואליה בגלי ישראל. בעבר כהן (33) שימש ככתב במקומון של רשת "ידיעות אחרונות" בירושלים. כהן הוא תושב ירושלים, ובעל תואר ראשון בתקשורת מאוניברסיטת אריאל.

תזוזות ב"ידיעות תל אביב": זיו רביב מחליף בתפקיד את עורכת מדור התרבות בת אל אפרתי, שעזבה לאחרונה את העיתון. בנוסף לתפקידו כעורך המדור, רביב ימשיך לכתוב עבור ידיעות תל אביב.

רכש חדש באבן גבירול: אור רביד יסקר את אזור המרכז ויהיה כתב תחבורה באתר וואלה. רביד עבד בעבר כעוזר עורך ב"מבט" של הערוץ הראשון. בנוסף לכך, הוא היה חבר מערכת בתוכנית האקטואליה "המוסף" בערוץ. בעבר רביד אף שימש כדובר של השרה מירי רגב. לרביד יש תואר ראשון בתקשורת באקדמית עמק יזרעאל ותואר שני בדיפלומטיה וביטחון באוניברסיטת תל-אביב.

נביל ארמלי מונה לעורך ערוץ הכלכלה החדש של אתר 'PANET' מקבוצת 'פנורמה'. ארמלי הוא עיתונאי בכיר בתחום הכלכלה בחברה הערבית, ומשמש כעורך ומגיש התוכנית הכלכלית בערוץ 'הלא TV'. הוא ימשיך להגיש את התוכנית במקביל לתפקידו החדש באתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully