וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"על התודעה שהולידה את פליטת הפה, לא ניתן להתנצל - אותה צריך לשנות"

19.6.2016 / 10:55

בפוסט שפורסם בעמוד הפייסבוק של יצהר נכתב: "אושרת היקרה, על פליטות פה אפשר וצריך להתנצל. לא נוכל לקבל את ההתנצלות ככנה, עד שתבואי לביקור אישי ביצהר בו תוכלי להכיר אותנו מקרוב. אחרי הביקור, אם תרצי, תוכלי שוב לאבחן את השפיות שלנו"

שי ודרור מראיינים את אושרת קוטלר. צילום מסך
ההתנצלות לא הספיקה. אושרת קוטלר/צילום מסך

ההתנצלות של אושרת קוטלר לא מספיקה לתושבי יצהר. הם הגיבו הבוקר (ראשון) לקוטלר בפנייה אישית שהופצה גם בעמוד הפייסבוק של היישוב: "אושרת היקרה, על פליטות פה אפשר וצריך להתנצל. על התודעה שבה את שבויה שהולידה את פליטת הפה, לא ניתן להתנצל - אותה צריך לשנות. לכן, לא נוכל לקבל את ההתנצלות ככנה, עד שתבואי לביקור אישי ביצהר בו תוכלי להכיר אותנו מקרוב. אחרי הביקור, אם תרצי, תוכלי שוב לאבחן את השפיות שלנו".

קוטלר השיבה לכך וכתבה לאברהם בנימין, ממזכירות יצהר, כי "ראשית אשמח לבקר ביצהר. באמת. שנית, אני לא שבויה בשום תודעה כוזבת. יש ביטוי 'הימין השפוי, השמאל השפוי' שמתכוון לדבר על ימין מתון או שמאל מתון. רגע לפני התאונה אתמול בתל אביב, כשהעורך מדבר אלי באוזן השתבשה העברית והובנתי לא נכון.

קוטלר הוסיפה כי "אני תמיד אומרת את שעל ליבי ואם באמת הייתי חושבת שאתם משוגעים לא הייתי מחכה 25 שנה לומר זאת... בקיצור, אתה מוזמן להתקשר ונעשה טיול. יהיה לוהט, מקווה שאתם ערוכים לחלוק דעות לא רק להשמיע אותן. יום טוב". לכך, בנימין השיב כי "אנחנו בהחלט נשמח לשמוע ולהשמיע. מבטיח שמזג האוויר יהיה מצוין".

קוטלר: "מתנצלת אם הובנתי לא כהלכה"

מגישת "המגזין" עוררה אמש סערה ברשתות החברתיות כאשר סיכמה את כתבתו של רועי שרון על "המסביר הלאומי" עזרא טובי בהקלה באומרה "כן יודע לשיר, יודע לערוך אין ספק שמדובר במתנחל שפוי. יש גם כאלה, אפילו ביצהר".

בתגובה לכך, כתב חדשות 2, עמית סגל, צייץ בטוויטר: "ממתין במתח לראות מי מעובדי וראשי חדשות 10 ייצא מגדרו נגד ההתבטאות המכוערת הזו. או שזה שמור רק לרמי סדן?". גם כתב "הארץ" ברק רביד פרסם כי מדובר ב"התבטאות מגעילה שבעיקר מעידה על בורות ודעות קדומות. יש גם מגישי חדשות כאלה. אושרת קוטלר צריכה להתנצל מיד".

מחדשות 10 נמסר בתגובה: "מנכ"ל חדשות 10 שוחח מיד בתום השידור עם אושרת קוטלר שהתנצלה על ניסוח הדברים. קוטלר הבהירה שכוונתה היתה לתמוך ברוח המתונה שנשמעת בקרב תושבים בהתנחלות יצהר. היא תבהיר זאת בצורה מסודרת בשבוע הבא בתוכניתה".

בהמשך התנצלה קוטלר ופרסמה בעמוד הפייסבוק של התוכנית: "היי, הערב שידרנו ב"המגזין" כתבה שבאה לפרגן לדובר מוכשר שמייצג את מפעל ההתנחלויות בפייסבוק וזוכה להצלחה בינ"ל מרשימה", כתבה. "בתום הכתבה החלטתי להמשיך ולפרגן לעזרי טובי, שגם שר יפה בעיניי - וציינתי שטוב לדעת שיש מתנחלים "שפויים" במרכאות, אפילו בהתנחלות כמו יצהר. כוונתי הייתה כמובן למתינות שמגלה טובי, ורבים נוספים כמוהו, ואני מצרה על כך שהניסוח הספונטני לא היה מוצלח ולא תאם את כוונתי", כתבה וחתמה בברכת שבוע טוב.

משלא נרגעה הסערה, הוסיפה קוטלר פוסט נוסף: "ואם זה עדיין לא מספיק ברור - אני מתנצלת אם הובנתי לא כהלכה. אני בהחלט לא חושבת שציבור המתנחלים הוא ציבור לא שפוי, נ ק ו ד ה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully