וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יישר כוח לעורכי 'לאישה'. עבדתם ב'בלייזר' עד לפני שבוע?"

21.6.2016 / 17:27

בעיתון "לאשה" ביקשו מהגולשים בפייסבוק לבחור בין שתי תמונות של הזמרת לשער הקרוב – והתגובות הזועמות לא איחרו להגיע: "מצער שהשערים נראים כך במגזין שמתיימר להתעסק בין השאר בהעצמה נשית"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"חוגגת בתמונות נשיות וקבלה עצמית". השערים של פלס בפייסבוק "לאשה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

תמונות של קרן פלס תמיד מושכות אש, וגם היום (שלישי) כאשר בעיתון "לאשה" ביקשו בעמוד הפייסבוק מהגולשים לבחור בין שתי תמונות של הזמרת לשער הקרוב – התגובות הזועמות לא איחרו להגיע. אחת הגולשות כתבה: "זה רק יקלקל לך את שמך הטוב את מקסימה בלי התמונות שיפורסמו בשער בלי צניעות כמעט בעירום זה מוריד מערכך אני מעריצה אותך מאוד בלי התמונה חבל על שמך הטוב".

תגובה נוספת של גולשת אחרת: "מצער שהשערים נראים כך במגזין שמתיימר להתעסק בין השאר בהעצמה נשית. קרן כל כך יפה וסקסית גם אם לא תשימו אותה בסצינה הקלישאית מכל משל הייתם 'בלייזר'". גולש נוסף כתב כי "חשבתי שהיא זמרת טובה, עכשיו אני רואה שלדעתכם העובדה שיש לה חזה גדול ואחלה תחת הרבה יותר חשובה. יישר כוח לעורכי ל'אשה'. אתם לא עבדתם ב'בלייזר' עד לפני שבוע?"

מנגד, היו גם גולשים שפירגנו: "אני קוראת את התגובות, כולכן רואות את התמונות כזולות (מסכימה לגבי הסדין) תמונה עם בגד זה לא חושפני מידי ולא זול! ממתי תמונה עם בגד ים זה פרובוקטיבי?". עוד גולשת כתבה: "אני לא מבינה על מה הוויכוח מה אתם רוצים שאלו איזה תמונה יותר יפה לשער ולה לא ביקשו להעביר ביקורת על קרן פלס. איזה טבע יש לאנשים תמיד יהיה מה להגיד ולהשמיץ".

גולשת נוספת סבורה כי "קרן חוגגת בתמונות האלה נשיות וקבלה עצמית והרגשה נוחה להיות אשה לא קטנה ... תמונות כאלה עושה אחת שיודעת שיש לה הרבה מעבר אבל לא מתביישת בשום דבר.... פרגנו ופרגנו לה בגדול התמונה שלה בטח עדיפה מאיזה דוגמנית אנורקסית או איזו מנחת דיאטות מתישה".

מ"לאשה" נמסר בתגובה: "קרן פלס ביקשה להצטלם בבגד ים לשער 'לאשה', ובריאיון לאורית מרלין-רוזנצוייג בגיליון שייצא בשבוע הבא היא גם מסבירה למה: 'אני רואה את הים מהבית, אני כל יום בים, כל יום בבגד ים, אני אפילו אופה בבגד ים. תמיד התביישתי בגוף שלי, גם כשהייתי מאוד רזה והיו לי הפרעות אכילה. דווקא עכשיו, אחרי לידות, כשיש לי פה ויש לי שם, להצטלם ככה זה ניצחון מדהים. מישהו כתב לי באינסטגרם - 'מה הילדים שלך יגידו על הצילומים?' - עניתי לו שהבן שלי אהב. אני אדם מיני וחוגגת את הווייתי. תכבדו גם את הנשים שעדיין תוסס להן, לא צריך לכבות את זה. נמאס לי שאיראן פה. בחייאת, מספיק, תנו לחיות. התמונות לא טובות לכם? תתעלמו, קחו רק את השירים'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully