וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנית סדן: ייצוג הולם של המגזרים בקרב כתבי חדשות 10

26.6.2016 / 15:19

(עדכון) היו"ר החדש שואף להרחיב את הייצוג בחברת החדשות לכלל המגזרים. חלק מהדירקטורים דרשו בישיבה לערוך הצבעה חוזרת לתפקיד היו"ר. במקביל, קומץ מפגינים תומכי ש"ס הפגינו מחוץ לבית הוורד בזמן הישיבה. צפו

צילום: אבי כהן, עריכה: אביב אירגז

(עדכון: 19:00)

בישיבת הדירקטוריון שנערכה היום לראשונה בהשתתפות היו"ר החדש של חברת החדשות בערוץ 10 הציג רמי סדן, את "תוכנית סדן". לפי גורם בישיבה, סדן מעוניין בייצוג הולם לכלל המגזרים בחברת החדשות. הוא ביקש לברר את אחוז הייצוג של המגזרים השונים בקרב העובדים, בעיקר אצל הכתבים בערוץ.

בנוסף לכך, חלק מהדירקטורים דרשו לערוך הצבעה חוזרת לתפקיד היו"ר. לפי היועצים המשפטיים של חברת החדשות שנכחו בישיבה, ניתן לעשות דיון חוזר בנושא בחירת היו"ר. סדן טען שזה לא חוקי וביקש חוות דעת משפטית מהיועצים המשפטיים של הרשות השנייה. לפי הערכות, אין מניעה מכך שהדירקטוריון יבצע הצבעה חוזרת לתפקיד.

הישיבה נמשכה כחצי שעה, ובמהלכה נרשמו מספר חילופי דברים בין סדן למנכ"ל הערוץ יוסי ורשבסקי ומנכ"ל חברת החדשות גולן יוכפז. סדן טען שמדובר בעלילה שהודבקה עליו, ואילו רשבסקי וגולן חזרו על ההתבטאויות שלהם והבהירו כי אינם רואים בכך עלילה. בנוסף, לדיון עלה גם ניגוד העניינים של סדן, שהתמודד לתפקיד דובר משרד הביטחון. סדן הבהיר בישיבה כי פרש לאחרונה מההתמודדות על התפקיד.

ח"כ יגאל גואטה ותנועת ש"ס ערכו אחה"צ הפגנת מחאה בכניסה לבניין בית הורד בגבעתיים, על כניסתו של סדן לתפקיד יו"ר הדירקטוריון של חברת החדשות של ערוץ 10. בהפגנה השתתפו קומץ מפגינים אשר החזיקו שלטים שעליהם נכתב בין היתר: "גם אני מסעודה משדרות" ו"סדן, גזען, שקרן לא רצוי כאן". גואטה אמר כי "תנועת ש"ס לא תשתוק על מינוי סדן ותדרוש את פיטוריו, אלא אם יילך לבדיקת פוליגרף ויוכיח כי לא התבטא באופן גזעני נגד תנועת שס ובוחריה".

ההפגנה התקיימה במקביל לישיבת הדירקטוריון. את הישיבה ביקשו לערוך חברי הדירקטוריון עו"ד זוהר קדמון סלע ועו"ד איתן זינגר. ורשבסקי, ויוכפז מסרבים לעבוד עם סדן לאחר שהאשימו אותו בכך שאמר דברים גזעניים בישיבת הדירקטוריון שבה הציג את מועמדותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully