וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם כרמלה מנשה בדרך לתאגיד השידור

27.6.2016 / 11:09

לוואלה ברנז'ה נודע כי הכתבת הצבאית הוותיקה של קול ישראל על סף חתימה בתאגיד החדש. במהלך השבוע האחרון בוצעו מספר רב של ראיונות עם כתבים המיועדים למחלקת החדשות של התאגיד

עיתונאית קול ישראל, כרמלה מנשה שנבחה להדליק משואה בטקס יום העצמאות בהר הרצל. מאי 2014. מרכז ההסברה – משרד התרבות והספורט,
42 שנות רשות, והיד נטויה. כרמלה מנשה/מרכז ההסברה – משרד התרבות והספורט

כרמלה מנשה בדרך לתאגיד השידור, כך נודע לוואלה ברנז'ה. על פי גורם בתאגיד, עדיין לא ברור האם מנשה תעבוד גם במחלקה אחרת מלבד הרדיו, שכן מחלקת החדשות של התאגיד הציבורי תהיה אחודה – ובתאגיד מעוניינים שכתב יעשה יותר מ"פלטפורמה אחת" – רדיו, טלוויזיה ואינטרנט.

בהקשר זה, עוד נודע לוואלה ברנז'ה כי במהלך השבוע האחרון בוצעו מספר רב של ראיונות עם כתבים המיועדים למחלקת החדשות של התאגיד. הראיונות פוזרו בין בכירי התאגיד מכל הפלטפורמות, מתוך אותה חשיבה שכתב שעובד בפלטפורמה אחת יוכל להתאים לעבוד גם עבור פלטפורמה אחרת.

מנשה עובדת בקול ישראל מ-1974, ועובדת בתחנה ככתבת מ-1986. בעבר שימשה ככתבת משטרה בתחנה אך רוב השנים סיקרה את תחום הצבא והביטחון. מנשה זכתה במספר פרסים במהלך הקריירה שלה: פרס סוקולוב, פרס "בנות הברית", אות המופת על תרומה לביטחון החברתי ופרס "אביר איכות השלטון".

בתאגיד בחרו שלא להתייחס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully