וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג לרשת: "המדרשה" תשודר באמריקה הלטינית

27.6.2016 / 11:59

אנדמול אינטרנשיונל (Endemol Shine International) הודיעה היום על סגירת עסקה עם Turner Latin America, שרכשה את "המדרשה". סדרת הדרמה של רשת מדיה תשודר ברחבי אמריקה הלטינית

המדרשה. טל גבעוני,
המוסד באמריקה הלטינית. "המדרשה"/טל גבעוני

אנדמול אינטרנשיונל (Endemol Shine International) הודיעה היום (שני) על סגירת עסקה עם Turner Latin America, שרכשה את "המדרשה". סדרת הדרמה של רשת מדיה תשודר ברחבי אמריקה הלטינית בתחנות הטלוויזיה של TNT SERIES. בהתאם לעסקה, Turner Latin America רכשה את העונה הראשונה של "המדרשה" וכן את כל העונות הנוספות של הסדרה. מדובר בפעם הראשונה שחברה מתחייבת לקנות מראש עונות נוספות של סדרה.

Mariano César, סגן נשיא מנהל תחנות הטלוויזיה TNT Latin America ו-TNT Series, מסר: "אני מאוד שמח להודיע ש-TNT Series ממשיכה לחזק את הרפרטואר שלה עם הפקות בינלאומיות. השנה, מלבד סדרות אמריקאיות יוקרתיות, הוספנו לקטלוג שלנו, רכישות והפקות מקור ממקסיקו, אוסטרליה, ארגנטינה, ברזיל, אנגליה ועוד אשר הובילו לעלייה של הערוץ. "כיום, TNT Series מגיעה ל-37.6 מיליון בתים באמריקה הלטינית. רכישת סדרת המתח הישראלית החדשה 'המדרשה' ממשיכה ומחזקת את המחויבות שלנו ליוזמות מסוג זה שכה מוערכות על ידי הקהל שלנו".

"המדרשה" היא סדרת מתח על הקורס להכשרת סוכני מוסד. הסדרה הופקה על ידי Sumayoko עבור רשת מדיה והיא מופצת ברחבי העולם על ידי Endemol Shine International. יוצרי "המדרשה" הם אורי לברון ,דניאל סירקין ויזהר הר-לב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully