וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילופי האשמות בין מתנחלי הר חברון סביב סרטון פינוי הנער מהפיגוע

3.7.2016 / 15:07

ירי בתוך הנגמ"ש: כתבה של ניר דבורי בחדשות 2 בה רואים את פינויו של הנער שנפצע בפיגוע הירי מעוררת מלחמת עולם בין החובש עופר אוחנה - הזכור גם מפרשת אלאור עזריה - לבין המועצה שמודיעה: "המשפחה שוקלת לנקוט צעדים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הסרטון לא אושר ע"י אף בן משפחה". הכתבה בחדשות 2/מערכת וואלה!, צילום מסך

במהלך סוף השבוע האחרון פורסמה בחדשות 2 כתבה של ניר דבורי, ובה רואים את פינויו של הנער שנפצע בפיגוע הירי בהר חברון שבו נרצח אביו מיכי מרק. הסרטון - שהועבר לחדשות 2 באופן בלעדי - שודר עם קרדיט לעמותת "חברים לעת צרה" וצולם על ידי עופר אוחנה, חובש בחברון. בעקבות כך, חלק מהכתבים בכלי התקשורת האחרים כעסו על העברת הסרטון באופן בלעדי לחדשות 2 ופנו לאוחנה - שטען כי הוא לא זה שהעביר אותו לחדשות 2.

מנגד, במועצת הר חברון מכחישים כי הם אלו העומדים מאחורי ההדלפה והוציאו היום הודעה חסרת תקדים בחריפותה שבה נכתב: "במהלך יום שישי וככל הנראה השבת פורסם סרטון של פדיה, הילד, שצולמה באמבולנס. הטענה הייתה שהסרטון הועבר ע"י המועצה ואושר ע"י המשפחה. הסרטון לא הגיע למועצה, לא עבר את אישורי ולא עבר כל אישור של בעל סמכות במועצה".

עוד נכתב: "הסרטון לא אושר ע"י אף בן משפחה, העניין נבדק ביסודיות הלילה. מבקש שלא לפרסם סרטון זה. אנחנו נבדוק כיצד הגיע הסרטון וע"י מי. המשפחה שוקלת לנקוט צעדים כנגד מי שצילם את הסרטון".

אוחנה זכור גם מפרשת החייל היורה, אלאור עזריה. בסרטון השני שהופץ מהתקרית ניתן לשמוע את אוחנה צועק "המחבל עוד חי הכלב הזה, שלא יקום עלינו" ו"הוא חי, בואנה שמישהו יעשה משהו".

אוחנה סירב להגיב לכתבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully