וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות אישרה לערוץ 10 מגזין חדשותי יומי

3.7.2016 / 16:12

הרשות השנייה אישרה לחדשות 10 תוכנית מגזין יומית שתשודר מיד בתום מהדורת החדשות המרכזית, ואולם הדגישה שלא תהיה באולפן עם תמר איש שלום - זאת בניגוד לבקשתה הראשונית של חדשות 10

אוה מדז'יבוז'. יח"צ, הרשות השנייה, ענבל מרמרי
"לפעול בשת"פ לטובת הצופים". אוה מדז'יבוז/ענבל מרמרי, יח"צ, הרשות השנייה

הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו אישרה לחדשות 10 את פרק המגזין שישודר לאחר המהדורה. מדובר בתוכנית נפרדת מהמהדורה המרכזית, באורך של חצי שעה. את המגזין לא תגיש תמר איש שלום, והתוכנית לא תשודר מאולפן החדשות או תכלול זוויות צילום מיוחדות.

בשבוע שעבר קיימה ועדת הטלוויזיה של הרשות השנייה, בראשות עו"ד דורלי אלמגור, דיון בלוח השידורים המוצע של הערוץ - ואישרה אותו. זאת בהמשך להכרעת בג"ץ שקיבל את עמדת הרשות בנוגע לאורך מהדורת החדשות המרכזית.
נציגי הערוץ הגישו לעיון הוועדה הצעה למגזין אקטואלי נלווה למהדורה וקיבלו במהלך הישיבה את הערות חברי הוועדה וחברי מועצת הרשות על מנת להכניס תיקונים רלוונטיים במגזין המוצע. בעקבות הכנסת התיקונים הרצויים, אישרה ועדת הטלוויזיה את המגזין החדש ובעקבות כך את כלל לוח השידורים של הערוץ למחצית השנייה של 2016.

אוה מדז'יבוז, יו"ר הרשות השנייה, מסרה: "אני מברכת על הדיאלוג בין הרשות השנייה לבין ערוץ 10 ועל נכונות הערוץ להגיע להסכמות ולפעול בשיתוף פעולה לטובת הצופים וברוח החלטת מועצת הרשות השנייה ופסיקת בג"ץ. תפקידנו היה ונשאר להגן על האינטרס הציבורי ולשמור על טלוויזיה מגוונת, עצמאית ומעניינת בערוצים המסחריים. אני מאחלת הצלחה גדולה לכל העוסקים במלאכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully