וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בטקס האפי: שני זוכים בפרס הפלטינום – ראובני פרידן ובאומן בר ריבנאי

5.7.2016 / 22:25

את הפרס היוקרתי של הטקס קיבלו באומן בר ריבנאי Sattchi&Sattchi על יוניליוור וראובני פרידן IPG על קרולינה למקה. פרס ה-Grand Effie הוענק למקאן תל אביב ולתנובה על השקת YOLO

אילן פלד.
דנית

בטקס האפי שנערך הערב (שלישי) בתל אביב קטפו לראשונה שני זוכים את פרס הפלטינום: הקמפיין של קרולינה למקה ברלין עם ראובני פרידן IPG ("הרשת שהוציאה את הענף מהמסגרת"), והקמפיין של יוניליוור ישראל עם באומן בר ריבנאי Sattchi&Sattchi ("קוגרג'וליישנס! איך הפך ברנפלקס ממותג חלש, סטגנטי ומשעמם למותג המוביל בקטגוריה"). המשרדים הבולטים בתחרות: אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, מקאן תל אביב וראובני פרידן IPG.

פרס הזהב בקטגוריית הקמעונאות הוענק לשופרסל על הקמפיין המשולב של Gitam BBDO, פובליסיס תל אביב ואדלר חומסקי&ורשבסקי GREY על המהלך "המותג הפרטי של שופרסל: שופרסל משנה את הרגלי הצריכה וגומלת את עם ישראל ממותגים". ד'ומינוס פיצה זכה יחד עם מקאן תל אביב בפרס הזהב בקטגורית חברות ומוצרים דיגיטליים עם הקמפיין "One Click Pizza: איך הגדלנו מכירות בלחיצת כפתור אחת".

בפרס הכסף בקטגוריית הפלטינום זכו מילקו ויהושע TBWA על הקמפיין "המחלבה החדשה של טרה – מובילים את שוק החלב לעתיד טוב יותר" וראובני פרידן IPG קטפו פרס בקטגוריית הפלטינום עם הקמפיין של קסטרו "הילדים של קסטרו – אהבה ממבט ראשון".

בין הזוכים הגדולים של הערב: תנובה ומקאן תל אביב, שזכו בפרס ה-Grand Effie ובפרס הזהב בקטגוריית המזון עבור הקמפיין "החטא ששווה (הרבה) מיליונים: תנובה משיקה את YOLO וכובשת את שוק מעדני הבוגרים"; מילקו זכו ב 3 פרסים - פרס זהב בקטגוריית משקאות עם ראובני פרידן IPG ושני פרסי כסף בקטגוריית האפי פלטינום ומגזרים, עם ראובני פרידן IPG ואפאק טריו, בהתאמה.

בר רפאלי בקמפיין משקפי הראייה של קרולינה למקה. צילום: אייל נבו,
בר רפאלי בקמפיין קרולינה למקה/צילום: אייל נבו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully