וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרמה היומית של ערוץ 10: דרישות, הצהרות והאשמות הדדיות על ניגודי עניינים

6.7.2016 / 16:03

במסגרת הבדיקה החוזרת שהחליטה לבצע בעניין מינוי סדן ליו"ר דירקטוריון חדשות 10 הרשות פנתה ל-4 נציגי הציבור ודרשה שימלאו שוב את התצהירים שהגישו עם מועמדותם. מדוע עו"ד זהר קדמון-סלע המייצגת מפיקים וגופי שידור לא נדרשת לחשוף את רשימת לקוחותיה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
בדיקה חוזרת לנציגים ערוץ 10/מערכת וואלה, צילום מסך

אתמול הצהירה הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו כי תפתח באופן חריג בהליך בדיקה נוסף בעניין מינויו של רמי סדן לתפקיד יו"ר חדשות 10. הבדיקה החדשה כוללת פנייה לארבעת נציגי הציבור בדירקטוריון של חברת החדשות – ובמיוחד לסדן – על מנת לקבל מידע ‏‏נוסף ועדכונים באשר לשאלונים שמילאו ולתצהירים שמסרו בעת הגשת מועמדותם ‏לתפקיד.‏ ‏

ברשות מסבירים כי במסגרת הפנייה התבקשו ארבעת הנציגים מטעם הרשות בחדשות 10 לבחון מחדש את השאלון שמילאו ולמסור עדכונים באם ‏ישנם ‏‏לגבי כל אחד מהסעיפים. דגש מיוחד ניתן לסוגיות דוגמת קורות חיים, ניגודי עניינים, קשר לגורמים פוליטיים ושינויים ‏שחלו בפרק ‏הזמן שעבר מאז הוגשה מועמדותם לראשונה לפני למעלה משנה וחצי.

סדן התבקש להתייחס לתקופת העסקתו כדובר בבית החולים שערי צדק, ובמיוחד על כך שהצהיר כי נמנה עם חברי הנהלת בית החולים. בנוסף, סדן נשאל גם על הפעילות עליה דיווח כמנהל האסטרטגיה השיווקית בתאגיד "הארגז" ועל תפקודו כמנהל האסטרטגיה השיווקית בגלקסו סמית' קליין.

עו"ד איתן זינגר הצהיר בפני הרשות כי אין לו כל זיקה פוליטית או קשר לשר מכהן בעבר או בהווה. אך לפי המכתב שהרשות שלחה לו, הוא היה מועמד במהלך 2013 מטעם "יש עתיד" בבחירות לעיריית תל-אביב. ברשות מבקשים מזינגר להבהיר להם את הסתירה בין ההצהרה שלו למידע החדש שהרשות נחשפה אליו. מנגד, אורנה לביא-שטיינר וזוהר קדמון-סלע נדרשות לעדכן את הרשות רק במידה שחלו שינויים בהצהרות שהעניקו כשנכנסו לתפקיד.

ואם בניגוד עניינים עסקינן, יש לתהות מדוע קדמון-סלע המשמשת כעו"ד במשרד פרטי לא נדרשת לחשוף את רשימת לקוחותיה, כאשר באתר האינטרנט של המשרד נכתב: "ד"ר זהר קדמון סלע עוסקת בכלל ההיבטים המשפטיים של תעשיית המדיה, העיתונות והתוכן ובין היתר בייצוג של יוצרים, אמנים, מפיקים וגופי שידור והפצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully