וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המצעד נמשך: גל ברגר מצטרף לתאגיד

7.7.2016 / 11:21

הכתב לענייני פלסטינים של רשת ב' מזה כעשור מצטרף לתאגיד השידור הישראלי - כך נודע לוואלה ברנז'ה. טל פרייפלד מונתה לתפקיד מנהלת אגף הפרוגרמינג, המחקר והאסטרטגיה

גל ברגר. באדיבות המצולמים
מודה לאללה. ברגר/באדיבות המצולמים

גל ברגר, הכתב לענייני פלסטינים של רשת ב', מצטרף לתאגיד השידור הישראלי, כך נודע לוואלה ברנז'ה. ברגר מסקר את התחום ברשת ב' מזה כעשור, ולפני כן היה כתב לענייני ערבים ב"מקור ראשון" ובחדשות מחלקה ראשונה של יואב יצחק. במהלך עבודתו ברגר סיקר את האינתיפאדה השנייה, את המבצעים השונים ברצועת עזה ואת עסקת שליט.

גל ברגר מסר: "אני מבקש להודות לרשת ב' ולרשות השידור על 10 שנים של בית חם והערכה, של במה מקצועית ומכובדת ושל יצירה עיתונאית. נמשיך לייצר שידור ציבורי איכותי, חדשני ובועט גם בתאגיד השידור הישראלי ואני מודה על האמון שניתן בי. הרגשות מעורבים בימים אלה, שרבים מחבריי ממשיכים לעבור ימים לא קלים, להיטלטל באי ודאות ולהיות חרדים למטה לחמם. מחזיק לכולם אצבעות".

עוד נודע לוואלה ברנז'ה כי טל פרייפלד מונתה לתפקיד מנהלת אגף הפרוגרמינג, המחקר והאסטרטגיה של התאגיד. בשנתיים האחרונות פרייפלד שימשה כיועצת עצמאית בנושאי מחקר ואסטרטגיה לטלוויזיה החינוכית - תחת מנכ"ל התאגיד הנוכחי אלדד קובלנץ בשבתו כמנכ"ל החינוכית. בשנת 2000 פרייפלד עבדה כאנליסטית מחקר בקשת, וב-2008 מונתה למנהלת מחלקת המחקר והאסטרטגיה של הזכיינית. במהלך תפקידה הייתה פרייפלד אחראית על ניתוח מידע מחקרי ותרגומו לפעילות אסטרטגית מול ההנהלה וכל מחלקות הארגון.

בתאגיד אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully