וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות השנייה לבג"ץ: "לא השתכנענו שבאמת נאמרו אמירות גזעניות"

7.7.2016 / 14:08

מועצת הרשות הגישה את תשובתה בנוגע לעתירה שהוגשה כנגד מינוי סדן: "יכול להיות שהיו אמירות פטרוניות, אבל לא הונחה דעת המועצה שנאמרו אמירות גזעניות קיצוניות שדורשות את התערבות המועצה והדחת דירקטור מכהן". בשבוע הבא יתקיים דיון נוסף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לעת עתה, המינוי של סדן עדיין בתוקף. ורשבסקי, סדן ומדז'יבוז/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברי מועצת הרשות השנייה לא השתכנעו שנאמרו הערות גזעניות מפי רמי סדן בישיבת הדירקטוריון - כך עולה מתשובה שהגישה היום (חמישי) המועצה לבג"ץ, בנוגע לעתירה שהגישו נציגי ש"ס כנגד מינוי סדן. זאת בשל אמירות גזעניות לכאורה שאמר בישיבת הדירקטוריון של חדשות 10 בסוף מאי.

הרשות השנייה קיימה שלושה הליכי בדיקה בנושא האמירות של סדן: בבדיקה הראשונה הרשות תשאלה את חברי הדירקטוריון מטעמה, בהליך בדיקה השני תושאלו כל חברי הדירקטוריון ובהליך השלישי הם זומנו לישיבת מועצת הרשות.

בפרוטוקול של ישיבת המועצה, שהוגש היום לבג"ץ, נכתב": "לא השתכנענו שבאמת נאמרו אמירות גזעניות, יכול להיות שהיו אמירות פטרוניות, אבל לא הונחה דעת המועצה בצורה חד-משמעית שנאמרו אמירות גזעניות קיצוניות שדורשות את התערבות המועצה והדחת דירקטור מכהן".

לעת עתה, המינוי של סדן עדיין בתוקף. אבל, יש לזכור כי בשבוע הבא יתקיים דיון נוסף ברשות הנוגע להמשך כהונתם של עו"ד איתן זינגר וסדן. הרשות החליטה לבצע בדיקה חוזרת בעניין מינויו של סדן.

הרשות פנתה לארבעת נציגי הציבור בדירקטוריון של חברת החדשות – ובמיוחד לסדן – על מנת לקבל מידע ‏‏נוסף ועדכונים באשר לשאלונים שמילאו ולתצהירים שמסרו בעת הגשת מועמדותם ‏לתפקיד. דגש מיוחד ניתן לסוגיות דוגמת קורות חיים, ניגודי עניינים, קשר לגורמים פוליטיים ושינויים ‏שחלו בפרק ‏הזמן שעבר מאז הוגשה מועמדותם לראשונה לפני למעלה משנה וחצי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully