וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך להחשכת מסך: "אם אין חדשות בתאגיד אז גם ברשות לא יהיו"

7.7.2016 / 15:14

עובדי הרשות זועמים על הליך הקמת תאגיד השידור הציבורי והמעבר למודיעין, ולוואלה ברנז'ה נודע כי הם אף שוקלים לפתוח בשביתה והחשכת מסך בערוץ 1: "עד שיקרה אסון למישהו, לא יבינו את מה שאנחנו עוברים". דוגמא? כך תוזז אורי לוי בערב שישי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התגעגעתם? שקופית שביתה בערוץ 1/מערכת וואלה!, צילום מסך
ביום שישי האחרון הכתב הוותיק אורי לוי תוזז באופן יוצא דופן מכיוון שברשות לא מצאו כתב שיסקר את הפיגוע בקריית ארבע

"אם אין חדשות בתאגיד אז גם ברשות לא יהיו", כך אמר לוואלה ברנז'ה גורם בכיר ברשות השידור. עובדי הרשות זועמים על הליך הקמת תאגיד השידור הציבורי והמעבר למודיעין, ואף שוקלים לפתוח בשביתה והחשכת מסך בערוץ 1: "עד שיקרה אסון למישהו, לא יבינו את מה שאנחנו עוברים", אמר הגורם. הוא הוסיף כי "אנחנו מרגישים כואבים ומתוסכלים מכל המצב".

בתקופה האחרונה עובדי הרשות מצויים תחת כאוס בעקבות הליך סגירת הרשות, שצפוי להתרחש באוקטובר. דוגמא לכך מספק לוואלה ברנז'ה גורם במערכת "יומן", לפיו בתוכנית ששודרה ביום שישי האחרון הכתב הוותיק אורי לוי - שכזכור מנהל מאבק בימים אלו על כספי הפנסיה שלו - תוזז באופן יוצא דופן מכיוון שברשות לא מצאו כתב שיסקר את הפיגוע בקריית ארבע. לדבריו, "כך יצא שלוי יצא לצלם כתבה וחזר לקראת השעה 13:00, לאחר מכן ירד לשדר את הפיגוע בין השעות 15:30-17:00, חזר לערוך את כתבת המגזין שלו ל"יומן" – ולבסוף ירד לקונטרול וניהל שידור באורך שעתיים".

עובדי הרשות כועסים על מספר נושאים הקשורים להליך הגיוס לתאגיד. למשל, כתבים בכירים מהרשות נשאלו במהלך הראיונות לתאגיד "כיצד השפיעו על התקשורת הישראלית". עובדי הרשות גם כועסים על כך שבזמן שהתאגיד כבר הודיע כי גייס לשורותיו את תלמידת התיכון קרן קוזלוב, עובדים רבים מגל"צ ואת יאיר שרקי מחדשות 2 – לחלק גדול מעובדי הרשות עדיין לא נמסרה תשובה בנוגע לקבלתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully