וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרטון של אסף הראל שהכעיס את הגולשים: "בשם השנאה לרה"מ מותר לחלל את זכרו של יוני נתניהו ז"ל"

7.7.2016 / 16:30

סרטון ששודר השבוע בתוכנית "לילה טוב עם אסף הראל", ובו נמתחה ביקורת על השתתפותו של נתניהו בטקס באפריקה, מעורר את זעמם של מאות גולשים: "אסף הראל וערוץ 10 ירדו מהפסים"

צילום מסך

סרטון ששודר השבוע בתוכנית "לילה טוב עם אסף הראל", ובו נמתחה ביקורת על השתתפותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בטקס באפריקה, מעורר את זעמם של מאות גולשים. בעמוד הפייסבוק של התוכנית פורסמו מאות תגובות הכועסות על שידור הסרטון ובעיקר על ביזוי זכרו של יוני נתניהו ז"ל.

אחד הגולשים כתב: "איך זה עובד הסיפור הזה? מעלים תכנים ואף אחד לא עובר על זה לפני שידור? מי אחראי לשידור מהסוג הזה? מי מתייצב ואומר אני התרתי ללעוג לחייל שנפל?? אסף הראל לבד? זו סאטירה??".

גולש נוסף כתב: "חברים יקרים, לדעתי נעשה מעשה ופשוט לבטל את הלייק ולא לראות יותר את התוכנית אולי ככה יבינו בערוץ 10". תגובה נוספת: "לא מצחיק ולא מכובד. לגיטמי להביע דעה על הבזבוז של רה"מ אבל לא על חשבון אחיו שנהרג בפעולה להשבת שבויים ישראלים".

עוד תגובה טוענת כי הסרטון "מזעזע!! בשם השנאה לנתניהו נחצו הקווים נשחטו הפרות הקדושות ..בשם השנאה לרה"מ מותר לרמוס לבזות להשפיל ולחלל את זכרו של יוני נתניהו ז"ל. אסף הראל וערוץ 10 ירדו מהפסים ..איבוד רגישות ואנושיות. חשוב להגיש תלונה לרשות השנייה כנגד הדבר הזה".

יוני נתניהו. GettyImages
יוני נתניהו ז"ל/GettyImages

מערוץ 10 נמסר: "תוכניתו של אסף הראל היא תכנית סאטירית, שמעלה לדיון וביקורת גם סוגיות ציבוריות שאינן פשוטות לעיסוק. בהקשר לדברים שנאמרו בתוכנית, ביחס לביקור ראש הממשלה באפריקה, נבהיר – לא היתה כל כוונה לפגוע בזיכרון יוני נתניהו ז"ל, שנפל במבצע אנטבה – להפך. הכוונה הייתה למתוח ביקורת סאטירית לגיטימית על עלות הביקור והטקסים באפריקה, ולעסוק בשאלה השנויה במחלוקת, האם נעשה במקרה זה שימוש, שחוצה את גבול הטעם הטוב, במבצע אנטבה ובגיבוריו לצרכים תדמיתיים. אם מי מבין צופינו הבין את המערכון אחרת – אנו מתנצלים על כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully