וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדיו 103FM משיק לוח חדש: על המיקרופון - רז שכניק, גלעד שלמור וברהנו טגניה

10.7.2016 / 13:32

כחלק מתהליכי התחדשות מאז כניסתו של אור צלקובניק לתפקיד מנכ"ל הרדיו, מצרפת FM103 לשורותיה כוחות חדשים מעולם העיתונות, שבחלקם יגעו לראשונה בקריירה במדיום הרדיופוני - כך נודע לוואלה ברנז'ה

רז שכניק. ראובן קופצ'ינסקי, מערכת וואלה! NEWS
מצטרף ל-103. שכניק/מערכת וואלה! NEWS, ראובן קופצ'ינסקי

כחלק מתהליכי התחדשות מאז כניסתו של אור צלקובניק לתפקיד מנכ"ל הרדיו, מצרפת FM103 לשורותיה כוחות חדשים מעולם הטלויזיה והעיתונות, שבחלקם יגעו לראשונה בקריירה במדיום הרדיופוני. - כך נודע לוואלה ברנז'ה. התחנה משיקה ארבע תוכניות חדשות שישודרו החל מיום חמישי הקרוב מהשעה 20:00 ועד חצות.

רז שכניק, עיתונאי התרבות של "ידיעות אחרונות", יתארח ב-103FM לסדרת תוכניות שיוקדשו לאלבומי המופת במוסיקה הישראלית. שכניק יראיין מוסיקאים ישראלים אודות אלבום בולט בקריירה שלהם, לצד שיחה אישית מעמיקה. בעבר שכניק שידר משחקי כדורגל ב-103fm והגיש תוכנית אקטואליה ב-102 עם אטילה שומפלבי.

גם גלעד שלמור וברהנו טגניה, שני כתבי הפלילים של חדשות 2, מגיעים לראשונה לרדיו ויגישו יחדיו תוכנית שבועית. שלמור וטגניה יביאו אל מאזיני התחנה סיפורים מהעת האחרונה לצד ראיונות עם ראשי עולם הפשע הישראלי. ברדיו מתכוונים גם לחזק את רצועת הרכילות כאשר כוכב העונה האחרונה של "האח הגדול", שי חי, יגיש את תוכנית הרדיו החדשה שלו לצד כתבת הרכילות של "מעריב" מיקי לוין.

תוכניות חדשות אלו עולות לאוויר לאחר שלתחנת הרדיו הצטרפו בשבועות האחרונים גם השר לשעבר רוני בר-און כמגיש קבוע בתוכנית "משעל על הבוקר" לצד ניסים משעל, הכותב הראשי של "ארץ נהדרת" דוד ליפשיץ שהצטרף לפאנל תוכנית הספורט, הדיאטנית ד"ר מאיה רוזמן בתוכנית ייעוץ בנושאי תזונה וכושר גופני, וכן דלית עופר שעורכת לצד יואב חנני את רצועת המוסיקה הפופולרית "שבת עברית".

אור צלקובניק, מנכ"ל 103FM, אמר היום לוואלה ברנז'ה: "אנו שמחים להשיק לוח תוכניות חדש, המשקף תקופה חדשה ברדיו. המאזינים של היום חיים בעולם תוכן עשיר בפלטפורמות דיגיטליות, ודורשים שידור מגוון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully