וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה וארטימדיה האריכו ההסכם האסטרטגי בשנה נוספת

וואלה ברנז'ה

11.7.2016 / 14:40

בתום שנה של פעילות משותפת, וואלה! NEWS וארטימדיה מעמיקות את שיתוף הפעולה ביניהן והאריכו את ההסכם אסטרטגי ביניהן אשר מבטיח המשך מכירה של הפרסום בווידאו של וואלה ברשת הפרוגרמטית של ארטימדיה

חדר קונטרול וואלה, אפריל 2016. ראובן קסטרו
שיתוף הפעולה מתהדק. הקונטרול בבית וואלה/ראובן קסטרו

וואלה! NEWS וארטימדיה חתמו היום (רביעי) על הסכם שת"פ אסטרטגי נוסף, בתום שנה של עבודה משותפת. מהאתר נמסר היום כי "שתי החברות ישתפו ביניהן דאטה ויעבדו באופן צמוד על מנת להגיש פרסום רלבנטי לגולש ויצירת קמפיינים אפקטיביים וחזקים למפרסם". בהמשך לעבודה שנעשתה בשנה האחרונה, ארטימדיה מוסיפה למגוון המוצרים ברשת גם את ה- iScroll, נגן וידאו אשר יופיע על תכנים טקסטואליים ותגיש אותו, בין היתר, גם באתר וואלה, בדסקטופ ובמובייל.

עוד נמסר כי "לאורך השנה האחרונה, הצטרפו אל רשת ארטימדיה מרבית אתרי התוכן הישראליים אשר הבינו את חשיבות ההתאגדות תחת רשת פרסום אחת המאגדת בתוכה אתרים ודאטה מקומיים, אל מול התחרות מחו"ל וכן לאור הביצועים וההישגים שהרשת הגיעה אליהם תוך כדי עבודה".

רשת ארטימדיה מכסה את כל קטגוריות התוכן - תכני טלוויזיה, כלכלה, פנאי וכמובן חדשות. הרשת מציגה פרסום וידאו לגולש על בסיס רלוונטיות לפרופיל ההתנהגותי ולנטיות הגלישה שלו, ומאפשרת לרכוש מדיית וידיאו באתרי תוכן הפרימיום הישראליים באמצעות ממשק אחד ולטרגט ביעילות מאסה של צרכנים רלוונטיים במרחב הדיגיטלי. נכון להיום, הפלטפורמה של ארטימדיה מכסה כ-5 מיליון גולשים שונים, ומציגה פרסום בכ-90% מצפיות הוידאו בתכני פרימיום בדסקטופ ובמובייל.

אילן ישועה מנכ"ל וואלה!: "וואלה מובילה את מהפכת הווידאו באתרי האינטרנט בישראל, עם המלאי הגדול ביותר של צפיות ווידאו איכותיות בתכני פרמיום, הן בדסקטופ והן במובייל. השת"פ עם ארטימדיה מאפשר לוואלה להציע למפרסמים, רכש פרוגרמטי חכם, של הנדל"ן האיכותי ביותר ברשת, תוך ניהול יעיל של reach+ frequency לקהלים מפולחים. ההסכם מאפשר לוואלה להמשיך ולפתח בצורה אסטרטגית את מלאי הווידאו שלה, תוך הגדלת תקציבים לרכש ווידאו איכותי כמו גם להפקות מקור. לאחרונה חתמה החברה על הסכם אסטרטגי במסגרתו רכשה מאה סרטי קולנוע איכותיים של חברת יונייטד קינג . בנוסף תחל וואלה בקרוב לראשונה בהפקת מקור של סדרות אינטרנטיות איכותיות. היינו גאים להיות האתר הראשון שחתם עם ארטימדיה לפני כשנה ואנו שמחים להאריך היום את ההסכם לאור ההצלחה הגדולה של הרשת בשנה החולפת".

ד"ר עופר מילר, מייסד ומנכ"ל ארטימדיה: "אנו מאושרים מהבעת האמון המחודשת ששותפים כה חשובים כמו וואלה מביעים בנו. ארטימדיה קמה מתוך חזון לאחד את אתרי התוכן הישראליים אל מול התחרות שבאה מבחוץ והמשך שיתוף הפעולה עם וואלה, מוכיח לנו את צדקת הדרך והצלחת המאמצים שהושקעו עד כה".

"ארטימדיה משמשת כבית לאתרי תוכן ישראלים רבים והנהיגה בישראל מהלך, אשר הופך לאט לאט למגמה בכל העולם- עוד ועוד מדינות ברחבי העולם כבר הבינו כי על מנת לשרוד אל מול התחרות ולהמשיך לספק תוכן פרימיומי אמיתי לגולשים, עליהם להתאחד תחת טכנולוגיה, כך שבאמצעות שילוב של תוכן ודאטה ייפרצו כל הגבולות ותוכן איכותי אמיתי ינצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully