וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרטון על יוני נתניהו: הרשות השנייה פתחה בהליך הפרה כנגד ערוץ 10

12.7.2016 / 8:50

לאחר שידור הסרטון שלעג ליוני נתניהו ומתח ביקורת על השתתפותו של רה"מ בטקס באפריקה, הגיעו מאות תלונות לנציבות פניות הציבור ברשות. נציב פניות הציבור: "הומור על חללי צה"ל הוא הומור בזוי שאין לו מקום"

צילום מסך

הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו פתחה בהליך הפרה כנגד ערוץ 10 בעקבות התוכנית "לילה טוב עם אסף הראל". זאת לאחר שלנציבות פניות הציבור ברשות הגיעו מאות תלונות על הסרטון ששודר בשבוע שעבר בתוכנית, שלעג ללוחם במבצע אנטבה יוני נתניהו ז"ל ומתח ביקורת על השתתפותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בטקס באפריקה. נציב פניות הציבור דוד רגב כתב במענה לפונים כי "הומור על חללי צה"ל הוא הומור בזוי שאין לו מקום".

הסרטון עורר את זעמם של מאות גולשים, ובעמוד הפייסבוק של התוכנית פורסמו מאות תגובות הכועסות על שידור הסרטון ובעיקר על ביזוי זכרו של יוני נתניהו ז"ל. אחד הגולשים כתב: "איך זה עובד הסיפור הזה? מעלים תכנים ואף אחד לא עובר על זה לפני שידור? מי אחראי לשידור מהסוג הזה? מי מתייצב ואומר אני התרתי ללעוג לחייל שנפל?? אסף הראל לבד? זו סאטירה??".

עוד תגובה טוענת כי הסרטון "מזעזע!! בשם השנאה לנתניהו נחצו הקווים נשחטו הפרות הקדושות ..בשם השנאה לרה"מ מותר לרמוס לבזות להשפיל ולחלל את זכרו של יוני נתניהו ז"ל. אסף הראל וערוץ 10 ירדו מהפסים ..איבוד רגישות ואנושיות. חשוב להגיש תלונה לרשות השנייה כנגד הדבר הזה".

תגובת ערוץ 10: "העניינים שביננו ובין הרשות השנייה מתנהלים בין שני הגופים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully