וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פילבר: "בשבועיים הקרובים מסקנות הוועדה יאומצו פורמלית"

13.7.2016 / 11:10

מנכ"ל משרד התקשורת לוואלה ברנז'ה בוועידת גלובס: "הגשת תזכירי החקיקה זה אומר שכולם מאמצים את המסקנות". בהמשך התייחס פילבר גם להחלטת ליברמן למנות את מנכ"ל משרדו לבחון את סגירת גל"צ. צפו

מערכת וואלה!

"מבחינה פורמלית אנחנו מחכים שבוע-שבועיים עד שיתמנה השר השני שאחראי (צחי הנגבי) על מה שאסור לשר הראשון לעשות (נתניהו) ושניהם ביחד יאמצו פורמלית את ההחלטות. אבל, הגשת תזכירי החקיקה זה אומר בעצם שכולם מאמצים את המסקנות" - כך לדברי מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר הבוקר בוועידת גלובס, המשודרת בשידור חי בוואלה ברנז'ה.

פילבר נשאל מאולפן וואלה! NEWS מדוע בניגוד להמלצות ועדת לנדס שאומצו באופן מידי על ידי ראש הממשלה ושר האוצר דאז יאיר לפיד, הפעם נמנע האחרון יחד עם שר האוצר משה כחלון מלהתבטא רשמית בנושא המלצות הוועדה בראשה עמד ומה הדבר אומר על ההתכנות הפוליטית לעיגון ההמלצות בחקיקה. לדבריו, "אנחנו התנענו כבר את צוותי העבודה ליישום המסקנות האלה בכל התחומים - בברודקאסט ובטלוויזיה רב ערוצית - כבר לפני כשבוע. אנחנו עובדים על תזכירי חקיקה גם בחוק התקשורת ובחוק הרשות השנייה - וגם על שימועים, ככל שיידרשו, בטלוויזיה הרב-ערוצית כשמדברים על חבילה זרה ודמי מעבר - כל הדברים שיאפשרו תחרות לגופים האחרים".

בראיון שערך עמו עורך גלובס חגי גולן, התייחס פילבר גם לטענות הערוצים המסחריים באשר לאי ההתכנות הכלכלית והקשיים שהכנסת שחקנים נוספים לשוק השידורים עלולים להביא איתם, וכן לטענות היוצרים. בנוסף, נשאר על החלטת שר הביטחון אביגדור ליברמן ליברמן למנות את מנכ"ל משרדו לבחון את עתיד גל"צ ועל הקשר של המהלך לסערת אורשר.

פילבר השיב כי: "כמו המיקרופונים פה בבוקר, שהם לא באחריות משרד התקשורת, למזלי גם גל"צ לא באחריות המשרד שלי. אני פקיד, אני מבצע את ההחלטות של הדרג המיניסטריאלי. זה לא סוד שבעבר דובר על כך שגל"צ לא צריכה להיות תחנה צבאית שמועלית על ידי צה"ל. בעבר נבחנו אופציות להפריט אותה כתחנה ברדיו האזורי, להעביר אותה לתאגיד השידור או אופציה אחרת. אני מכיר אישית את אודי אדם, מנכ"ל משרד הביטחון שמונה לוועדה המטפלת. הוא איש הגון, ישר, בעל מקצוע מהשורה הראשונה ואני מאמין שהוא יעניק פיתרון מיטבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully