וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדן דורש לדחות את העתירה נגדו: "הוגשה באופן רשלני וחובבני מבלי לחכות לבדיקה"

14.7.2016 / 8:40

רמי סדן הגיש בקשה לסילוק על הסף של העתירה שהוגשה לבג"ץ נגד מינויו ליו"ר חדשות 10. בא כוחו של סדן, עו"ד אילן בומבך: "העתירה כבר איננה רלוונטית וחל שינוי עובדתי דרמטי שהפך אותה לכזו"

רמי סדן בריאיון טלפוני לוואלה! NEWS: "על עלילה לא מתפטרים". מערכת וואלה! NEWS
"עתירה מוקדמת בעליל". רמי סדן/מערכת וואלה! NEWS

רמי סדן הגיש אתמול (רביעי) בקשה לסילוק על הסף של העתירה שהגישו לבג"ץ 4 סגני עירייה מש"ס. זאת בשל העובדה שהעתירה הוגשה, לטענת סדן, באופן רשלני וחובבני מבלי לחכות לבדיקה כלשהי. בא כוחו של סדן, עו"ד אילן בומבך, טוען בבקשה כי "העתירה הוגשה בצורה רשלנית ונמהרת, ללא מיצוי ההליכים מינימלי והייתה עתירה מוקדמת בעליל". לפי סדן, "העתירה נסמכת על 'בקשה דחופה' ששלחו ב"כ העותרים (אך לא העותרים עצמם) ליועץ המשפטי לממשלה, באמצעות פקס, יום אחד בלבד טרם הגשת העתירה ומבלי שהעותרים פונים למשיב עצמו טרם הגשת העתירה".

לפי סדן, "כעת, העתירה כבר איננה רלוונטית ובוודאי שחל שינוי עובדתי דרמטי שהפך אותה לכזו. על כן, העתירה המקורית, שממילא הייתה מוקדמת בעליל, מיצתה את עצמה נכון ליום זה, ולחלופין – הפכה לבלתי רלוונטית, ודינה – להיות מסולקת על הסף". עוד נכתב כי "בעתירה מצוין: יש לציין כי עד למועד זה, טרם התקבלה במשרדו של הח"מ תגובת היועץ המשפטי לממשלה או מועצת הרשות השנייה', כך כתבו העותרים יממה אחת בלבד לאחר משלוח הבקשה הדחופה של 4 הח"כים מה-7 ביוני. בכך דחו העותרים בעצמם ובאופן חסר תקדים את דרישת הסף למיצוי הליכים טרם הגשת עתירה".

בנוסף לכך, הוא מציין כי "הטענות השונות נידונו והמשתתפים נחקרו בישיבה מיוחדת של הרשות, וחברי המועצה החליטו - ברוב של 9 מול 1 ולאחר ששקלו את כל הטיעונים בעניינו - כי המשיב כשיר לכהן בתפקיד יו"ר דירקטוריון 10 וכי אין כל עילה ל'הדחתו' בגין 'הדברים' שיוחסו לו". סדן טוען כי "בנסיבות אלו, אין ספק שאילו היו ממתינים העותרים בטרם הגישו את עתירתם לבדיקת הרשות המוסמכת, היה הדבר מייתר את הגשת העתירה וממילא מייתר כעת את הצורך לדון בעתירה".

לפני כחודש בג"ץ דחה את העתירה שהוגשה בבקשה למתן צו ביניים שיעכב את מינוי סדן ליו"ר חדשות 10. בג"ץ קבע כי אין מקום לעכב את מינויו של סדן למרות ההתבטאויות שיוחסו לו: "אין טעם משכנע המצדיק את מניעת כניסתו לתפקיד כבר בשלב זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully