וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגב בתגובה לתכנית בגל"צ על משורר פלסטיני: "ירדו מהפסים"

19.7.2016 / 22:51

שרת התרבות זעמה לאחר שידור תכנית בתחנה הצבאית על מחמוד דרוויש: "הזדעזעתי לשמוע שידור שגובל בתעמולה פלסטינית בתחנה של צבא ההגנה לישראל. ביקשתי מליברמן שיאזין וישפוט בעצמו האם נחצים כאן גבולות אדומים"

שרת התרבות והספורט מירי רגב. מגד גוזני
"להוציא את גל"צ ממערכת הביטחון". רגב/מגד גוזני

"גל"צ ירדה מהפסים. תחנה ציבורית במשרד הביטחון לא יכולה להרשות לעצמה להעצים ולפאר את הנרטיב האנטי ישראלי במסגרת תוכנית רדיו שתכליתה עיסוק ב'טקסטים מכוננים של הישראליות'", כך אמרה הערב (שלישי) שרת התרבות, מירי רגב, בתגובה לפרסום לפיו גלי צה"ל תקדיש תכנית למשורר הנכבה הפלסטיני, מחמוד דרוויש.

עוד אמרה רגב כי "מחמוד דרוויש איננו ישראלי, הטקסטים שלו אינם ישראלים ומהותו התנגדות לערכים המרכזיים של החברה בישראל. עלינו להלחם בתכני ההסתה הפלסטינים שמופיעים בספרי הלימוד ובאמצעי התקשורת שלהם ולא לתת להם במה נוספת במימון ציבורי, בתחנה צבאית".

לטענתה, "לא יתכן שהציבור יממן תחנת שידור הפוגעת ברגשותיו ונותנת במה לנרטיב פלסטיני המתנגד לעצם קיומה של ישראל כמדינה יהודית דמוקרטית. אני קוראת שוב לשר הביטחון ליברמן לעשות סדר. חייבים להוציא את גל"צ ממערכת הביטחון".

נושא: אות פתיחת השידורים גל"צ ישן מול חדש.
"נרטיב המתנגד לישראל בחסות גל"צ".

גל"צ: "האוניברסיטה המשודרת מאפשרת להעשיר את המאזינים"

רגב הוסיפה לאחר שידור התוכנית: "הזדעזתי לשמוע שידור שגובל בתעמולה פלסטינית בתחנה של צבא ההגנה לישראל. ביקשתי מהשר ליברמן שיאזין וישפוט בעצמו האם נחצים כאן גבולות אדומים בהעצמת נרטיב המתנגד למדינת ישראל כמדינה יהודית דמוקרטית בחסות גל"צ.

מגל"צ נמסר בתגובה: "גלי צה"ל ייסדה בשנות השבעים את האוניברסיטה המשודרת כבמה רדיופונית המאפשרת לעולם האקדמיה להעשיר ולסקרן את מאזיני התחנה. במה זו מארחת בסמסטר הנוכחי שורה ארוכה ומגוונת של מרצים ונושאים ביניהם, כאלו שהרצו על כתבי הרב קוק, ז'בוטינסקי, הרצל, נעמי שמר ומגילת העצמאות. אנו סבורים שהחופש האקדמי מחייב אותנו לאפשר את העושר הרעיוני שהיא מעמידה לרשות המאזינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully