וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתאגיד נערכים לקרב: מחפשים יועץ לניהול משברים

20.7.2016 / 17:00

לוואלה ברנז'ה נודע כי בישיבת המועצה של התאגיד הוחלט להסתייע ביועץ תקשורת חיצוני בעקבות המשבר שנוצר. בתוך כך, אגודת העיתונאים בירושלים קוראת לחברי ועדת הכלכלה לתמוך בדחיית שידורי התאגיד החדש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תאגיד השידור הציבורי נערך לקרב על הקמתו ומחפש יועץ לניהול משברים. לוואלה ברנז'ה נודע כי אתמול (שלישי) בישיבת המועצה של התאגיד הוחלט להסתייע ביועץ תקשורת חיצוני בעקבות המשבר שנוצר השבוע עם דחיית שידורי התאגיד.

בסיום הישיבה נמסר מהתאגיד: "תאגיד השידור הישראלי יהיה מוכן לשידור רציף בדיגיטל בטלוויזיה וברדיו ב-30.9 כפי שנקבע בחוק. אנו ממשיכים לפעול באינטנסיביות להקמת שידור ציבורי נקי כפיים תוך שמירה קפדנית על כספי ציבור. המועצה דוחה את הניסיונות להפעלת לחצים מתוך אינטרסים שמטרתם החלשת השידור הציבורי בישראל".

בתוך כך, לקראת הדיון בוועדת הכלכלה שיתקיים בתחילת שבוע הבא בנושא, אגודת העיתונאים בירושלים קוראת לחברי הוועדה לתמוך בדחיית שידורי התאגיד החדש. לפי האגודה, "רשות השידור ומתקניה בירושלים הם המקום הנכון והראוי מבחינה מקצועית, תפעולית וערכית להמשך השידורים גם בעתיד ואין צורך במקומות חלופיים ועלויות כספיות מיותרות. יש לדאוג בהגינות לעשרת העיתונאים שגויסו לתאגיד מחוץ לרשות ולקלוט אותם לעבודה ברשות השידור שסובלת ממחסור בכוח אדם מקצועי לנוכח הייבוש התקציבי".

עוד אומרים באגודה כי "לנוכח ייבוש תקציבי מתמשך שסבלה ממנו רשות השידור בשנים האחרונות והעברת תקציבי עתק לתאגיד – יש צורך בהשלמת פערים והזרמת המשאבים הנחוצים לצורך המשך הפעלתה ומילוי הפערים שנפערו בתקופת הפירוק. רשות השידור, רדיו וטלוויזיה, מתפקדת היטב בתקופת הפירוק הקשה גם במצב של חוסר קיצוני במשאבים, עם מחסור בכוח אדם עיתונאי, הפקתי וטכני".

ביום שני האחרון יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן ומנכ"ל משרד התקשורת הודיעו כי סגירת רשות השידור תידחה מאוקטובר הקרוב ל-2018, מכיוון שהתאגיד עדיין לא ערוך לתחילת השידורים. זאת בהמשך לדבריו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שאמר כי "אנחנו רוצים לראות יכולת מלאה של שידור טלוויזיה לצד שידורי רדיו, וכרגע זה לא מתכנס. אנחנו מנסים לברר למה זה לא מתכנס - אבל זה לא מתכנס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully