וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרות בבט"י: מפקד גל"צ ממתין לתשובה מאסף ליברמן האם ימשיך בתחנה

28.7.2016 / 14:09

ימים ספורים לפני יציאתו לחופשה מתוכננת של שלושה חודשים נודע כי מגיש תוכנית הדגל של התחנה "בוקר טוב ישראל", עשה פיילוט בתאגיד. כעת ממתין דקל לתשובה מהירה: האם ישוב לתפקידו. בינתיים, מנהלת החדשות לשעבר גלית אלטשטיין תחליפו

אסף ליברמן. דרור עינב
ממתינים לתשובות. ליברמן/דרור עינב

בגלי צה"ל ממתינים לתשובה מהירה ממגיש "בוקר טוב ישראל" באשר להמשך הגשתו את התוכנית. היום (חמישי) נודע כי ליברמן עשה בשבועות האחרונים פיילוט לתוכנית בתאגיד השידור הציבורי, כאשר הוא עומד בפני חופשה מהתפקיד של שלושה חודשים - שנקבעה מבעוד מועד.

כעת, כך על פי גורם בתחנה, ממתין מפקד גל"צ ירון דקל לתשובה מהירה מליברמן האם ישוב לתחנה אחרי החופשה או לא, כאשר על פי אותו גורם "מבחינתנו, עוד שלושה חודשים המיקרופון שלו פתוח ומשדרים כרגיל".

לליברמן נותרו עוד שלוש תוכנית עד יציאתו לחופשה ולוואלה ברנז'ה נודע כי בזמן היעדרותו יחליפו אותו במהלך השבוע בהגשת התוכנית מנהלת מחלקת החדשות לשעבר של התחנה גלית אלטשטיין ובימי חמישי עידן קוולר לסירוגין עם אפי טריגר.

מניתוח רצועות השידור של סקר TGI שפורסם השבוע בוואלה ברנז'ה עולה כי בגל"צ נהנו מהתחזקות משמעותית בחציון הראשון של 2016 זאת למעט שני איים בודדים - ביניהם "בוקר טוב ישראל" והתוכנית של ניב רסקין. יומן הבוקר בהגשת ליברמן, המשודר בין 06:00 ל-08:00, ירד בחציון הראשון מ-3.8% ל-3.2% בשעה הראשונה ומ-7.3% ל-6.7% בשעה השנייה. גם התוכנית של ניב רסקין איבדה מאזינים וירדה מ-6.6% ל-6.2%.

בגל"צ בחרו שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully