וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השם החדש והשנוי במחלוקת של התאגיד: "כאן"

31.7.2016 / 9:16

התאגיד החדש מאיץ את ההכנות לפתיחת השידורים ב–1 בינואר וחושף שם ולוגו חדשים. התאגיד: "אנחנו כאן, נערכים לשידור ציבורי, עצמאי, מגוון ואיכותי". השם החדש מזכיר מאוד את שמו של הערוץ הקהילתי 98 - אשר נקרא "מכאן"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הלוגו החדש של התאגיד/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי בחינה של עשרות הצעות, בחרה הנהלת התאגיד, באישור המועצה, בשם "כאן", המסמל לטענתה את המחויבות לתת ביטוי למגוון הזרמים בחברה הישראלית ולפלורליזם המאפיין אותה. בתאגיד מסבירים כי אנחנו כאן, נערכים לשידור ציבורי, עצמאי, מגוון ואיכותי, "כאן" בדיגיטל, "כאן" ברדיו ו"כאן" בטלוויזיה. "כאן" מבטא את ההכרה שהשידור הציבורי הוא חלק מהחברה הישראלית, שייך לחברה הישראלית והוא כלי הביטוי לכל המתרחש כאן.

השם החדש של התאגיד החדש מזכיר מאוד את שמו של הערוץ הקהילתי 98 אשר נקרא "מכאן". גורם ברשות השידור אמר לוואלה ברנז'ה "או שהם לא עשו שיעורי בית בתאגיד בהליך בחירת השם, או שהם מתכוונים להעלות ערוץ קהילתי".

עם השקת השם החדש, מבטיחים ראשי התאגיד שקם כאן, במהירות, גוף שידור ייחודי שיבטא את מגוון הדעות והתרבויות בישראל ומדגישים שהשידורים יתנו במה ליצירות ישראליות מקוריות, ושתופעל חטיבת חדשות עצמאית וחזקה . הלוגו החדש צפוי ללוות את כל פלטפורמות התאגיד – בשלב המיידי במערך הדיגיטל ובהדרגה בטלוויזיה וברדיו. המיתג פותח על ידי פירמה ושורטקאט פלייגראונד.

יו"ר מועצת "כאן", גיל עומר, מסר: "אנחנו כאן בכדי להישאר. הציבור הישראלי יפגוש אותנו בכל מקום – בדיגיטל, בטלוויזיה וברדיו. החל מה – 1 לינואר, בכוונתנו להעניק לעם ישראל שידור ציבורי עצמאי, בלתי תלוי ואיכותי, כזה שיביא לידי ביטוי את כל הכוחות הטובים ביותר אשר ישנם כאן". מנכ"ל "כאן", אלדד קובלנץ, הוסיף: "אנחנו כאן מכאן ולתמיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully