וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל שידור חדשות: מועצת הכבלים והלוויין הטילה קנס על ערוץ 20

31.7.2016 / 13:29

הערוץ שידר ביוני דיווחים מהפיגוע בטורקיה ונקנס ב-151,200 שקלים. במועצה מבהירים: בקשת הערוץ לשדר חדשות לא מאפשרת לו לחרוג מהכללים הקיימים. ערוץ 20: "מה שערוץ 10 לא מצליח לעשות בבג"צ, עושה עכשיו מועצת הכבלים והלווין"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קנס על הפרה חוזרת. ערוץ 20/מערכת וואלה!, צילום מסך

מועצת הכבלים והלוויין הטילה היום (א') קנס כספי בסך של 151,200 שקלים על ערוץ 20, לאחר שנקבע כי הערוץ שידר משדר חדשות בניגוד להוראות רישיונו. ב-29 ביוני ערוץ 20 העביר דיווחים חדשותיים ישירים מזירת פיגוע שהתרחש בטורקיה, ואגף הפיקוח במועצה קבע כי השידור היווה משדר חדשות.

השידור התקיים לאחר שבתחילת יוני הערוץ העביר דיווחים ישירים מזירת הפיגוע בשרונה. לכן, על הערוץ הוטל קנס כספי בגין הפרה חוזרת. על פי תנאי רישיונו, הערוץ יכול לשדר חדשות רק לאחר אישור המועצה מראש ובכתב. הערוץ הגיש למועצה בקשה להפיק חדשות ולשידור מהדורות ומבזקי חדשות. המועצה העבירה לערוץ דרישות להשלמות והבהרות על מנת שתוכל לבחון את הבקשה.

במועצה מבהירים כי קיומה של הבקשה לשדר חדשות לא מאפשרת חריגה מתנאי הרישיון הקיימים. במהלך 2015, על הערוץ הוטלו שני עיצומים כספיים בסך כולל של 252,600 שקל בשל הפרות דומות.

מערוץ 20 נמסר בתגובה: "מנסים בכוח לסגור אותנו. מה שערוץ 10 לא מצליח לעשות בבג"צ, עושה עכשיו מועצת הכבלים והלווין. כנראה שמשרד התקשורת מדבר על ריבוי דעות ופלורליזם אבל לא באמת רוצה את זה. נשקול את המשך צעדינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully