וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי קרוב לעשור: דני ספקטור עוזב את "ידיעות אחרונות"

1.8.2016 / 16:00

לוואלה ברנז'ה נודע כי ספקטור - המשמש כעורך "וסטי", כתב ב-"24 שעות" ורכז כתבים – יעזוב בקרוב את העיתון בשל תחושת מיצוי. עדיין לא ברור מי יחליפו בתפקיד העורך הראשי של "וסטי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דני ספקטור עוזב את "ידיעות אחרונות", כך נודע לוואלה ברנז'ה. עדיין לא ברור לאן ספקטור עובר, אך בינתיים הוא ימשיך להגיש תוכניות ברדיו תל-אביב ולערוך את תוכניתו השבועית של גידי גוב בתחנה.

לא ברור מי יחליף את ספקטור בתפקיד עורך "וסטי" - העיתון בשפה הרוסית מקבוצת "ידיעות אחרונות. בנוגע לשאר התפקידים שמילא בעיתון - כתב ב"24 שעות", ומגוון תפקידי עריכה - ככל הנראה ב"ידיעות אחרונות" יגייסו עורך חדש לדסק ויתר התפקידים יתחלקו בין העובדים הקיימים.

במאי האחרון פורסם בוואלה ברנז'ה כי יעל אדמוני מונתה לעורכת החדשה של "וסטי", וכי ספקטור ימשיך לשמש כעורך הראשי של העיתון בשפה הרוסית. ספקטור מונה לתפקיד באוקטובר 2014, עם פרישתה של אנה סדגורסקי.

ספקטור (30) הגיע ל"ידיעות אחרונות" עם שחרורו מגל"צ ובתחילת דרכו הפך לכתב מגזין במוספים השונים. הוא שימש ככתב הראשי של מוסף "24 שעות", ובמקביל מילא מגוון תפקידים ב"ידיעות אחרונות": רכז כתבים, עורך בדסק החדשות ובמוסף לשבת ועורך מוספי חגים ומוספים פרסומיים.

במכתב ששלח היום ספקטור לעובדי "ידיעות אחרונות" הוא כתב: "ההחלטה ללכת לא הייתה קלה, אבל איך אומרים בסנדק: קיבלתי הצעה שאי אפשר לסרב לה. לפעמים צריך להמשיך הלאה ולמצוא אתגרים חדשים. בתשע השנים האלה כתבתי בכל חלק אפשרי של הקבוצה. הגיע הזמן לחזור הביתה, להמשיך הלאה לאתגר הבא, להמר קצת על העתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully