וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היעד הבא של חזן: "אתבע את ערוץ 10"

7.8.2016 / 10:44

חבר הכנסת מאיים על הערוץ בעקבות הדיווח של הילה אלרואי אמש, שבו טענה כי "לא מדובר בניתוח בטן בגלל וריד קרוע". עקיבא נוביק, כתב חדשות 10: "ההדלפה מהתיק הרפואי של אורן חזן היא אחת המטונפות"

חבר הכנסת אורן חזן – הקראת כתב אישום פרשת החייל היורה מחברון. מגד גוזני
"לשון הרע הכי בוטה והכי קשה". חזן/מגד גוזני

ערוץ 10 הוא יעד התביעה הבא של ח"כ אורן חזן? היום (ראשון) פורסם כי חזן איים כי יתבע את ערוץ 10 ואת כתבת הבריאות של חדשות 10, הילה אלרואי - שטענה כי חבר הכנסת לא דיווח על הסיבה האמיתית שבגללה עבר ניתוח בסוף השבוע בבית החולים בלינסון.

לפי הודעת דוברו של חזן, האישפוז התרחש בעקבות "ניתוק וריד" שיצר דליפה גדולה של דם באזור הבטן התחתונה. ואולם, אלרואי אמרה ב"המגזין" כי "לא ניתן לפרט על הסיבות שהביאו את חזן לבית החולים, אך לא מדובר בניתוח בטן בגלל וריד קרוע...לכל מי שמבין קצת ברפואה - ההודעה של חזן נראתה קצת תמוהה".

לאחר הפרסום, חזן שלח הודעה לערוץ 10 ובה טען כי "הידיעה שהוצאת היא לשון הרע הכי בוטה והכי קשה שניתן. בשעה שבנאדם מתאושש מניתוח קשה ולא מסוגל לדבר, חייב במנוחה ובהיעדר לחצים – את גורמת נזק לבריאותו בכך שאת משמיצה אותו. את נדרשת לאלתר להוריד את הידיעה ולהתנצל, ולא – תתבעי בדיוק כפי שעמית סגל נתבע. יש גבול לרשע ולרוע ואת חצית אותו בגדול".

באופן מפתיע, עקיבא נוביק, כתב חדשות 10, יצא בפומבי נגד הפרסום על הבעיה הרפואית של חזן בערוץ - וצייץ היום כי "ההדלפה מהתיק הרפואי של אורן חזן היא אחת המטונפות. גם לחבר כנסת יש זכות לפרטיות ואפילו אם הוא אורן חזן".

מחדשות 10 נמסר בתגובה: "אנו עומדים באופן מלא מאחורי הפרסום".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully