וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוראים בקפה: על מה דיברו טיפנברון ודקל?

9.8.2016 / 12:45

סמנכ"ל הדיגיטל של RGE ומפקד גל"צ נפגשו הבוקר - כך נודע לוואלה ברנז'ה, כאשר ברקע פגישת דירקטוריון אשר צפויה להתקיים היום עם היו"ר החדש רמי סדן. טיפנברון: "מדובר בפגישה של ידידים ותיקים"

פגישת ירון דקל וערן טיפנבורן בקפה קסטל. מגד גוזני
חברים בלבד? טיפנברון ודקל/מגד גוזני
בכיר בדירקטוריון חדשות 10 אמר היום לוואלה ברנז'ה כי "הבעלים מאוד תמהים על צורת ההתנהלות של ורשבסקי ויוכפז – ולא רוצים שהם ימשיכו בתפקידם". מנגד, עולה כי בקרב בעלי המניות שוררת דווקא הערכה רבה לפועלם

על רקע ישיבת הדירקטוריון של ערוץ 10 בהשתתפותו של היו"ר החדש, רמי סדן, שתיערך היום (שלישי) - הבוקר נפגשו סמנכ"ל הדיגיטל של RGE ערן טיפנברון, ומפקד גל"צ ירון דקל – כך נודע לוואלה ברנז'ה. לא ברור האם מדובר בגישושים לקראת תפקיד חדש שיכלול את השתלבותו בקבוצה או פגישה שגרתית. דקל צפוי לסיים את תפקידו בתחנה הצבאית במרץ 2017, לאחר שהקדנציה שלו הוארכה בשנה.

מנגד, קיימת גם האפשרות ההפוכה, לפיה טיפנברון מבקש להשתלב בגל"צ. רק בשבוע שעבר פרסם טיפנברון באופן חריג בפייסבוק פוסט תמיכה בליכוד, שבו כתב בין היתר כי "הדרמה שמתחוללת באחרונה סביב פועלה של השרה מירי רגב מקפלת בתוכה את כל הסיפור כולו: למה הליכוד בשלטון, ולמה השמאל לא ישוב לשלטון בעתיד הקרוב, ולאן צועדת בכלל החברה הישראלית...לליכוד יש לפחות תפיסת עולם, ראייה כוללת וחזון. ואם הוא לא מוצא חן בעיניכם - תקימו אלטרנטיבה". הפוסט שכתב מפתיע, שכן טיפנברון שימש כעורך האתר מקבוצת ידיעות בתקופת הבחירות לפני כשנה וחצי, כאשר אז ynet הואשם בעריכה מגמתית בולטת כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.

הפגישה נערכת על רקע חילוקי הדעות בין הנהלת קבוצת RGE לבין הנהלת חדשות 10 בראשות יוסי ורשבסקי וגולן יוכפז - חילוקי דעות שהתגלעו סביב מינוי של סדן לתפקיד היו"ר. בהקשר זה, בכיר בדירקטוריון חדשות 10 אמר היום לוואלה ברנז'ה כי "הבעלים מאוד תמהים על צורת ההתנהלות שלהם (מנכ"ל הערוץ יוסי ורשבסקי ומנכ"ל חברת החדשות גולן יוכפז – נ.פ), ולא רוצים שהם ימשיכו בתפקידם". מנגד, משיחות שערכה וואלה ברנז'ה על רקע תוצאות הרבעון האחרון, עולה כי בקרב בעלי המניות שוררת דווקא הערכה רבה לפועלם.

יוסי ורשבסקי. צילום: גיא קרן,
רבעון מוצלח. ורשבסקי/צילום: גיא קרן

ביוני פורסם בוואלה ברנז'ה כי "יש מתח וחיכוכים בין יוסי למודי, לא מהיום. זה לא סוד ששניהם לא מסתדרים" - כך לפי גורם המעורה בפרטים.

בישיבת הדירקטוריון, שתיערך היום בשעה 15:00 בערוץ 10, ינתחו בכירי הערוץ את הרבעון השני של 2016. לפי הגורם הבכיר, הרבעון השני היה מוצלח יותר מהרבעון הראשון – שהיה נמוך מהציפיות והוביל לתוכנית קיצוצים וגל פיטורים בערוץ 10. נתוני הרייטינג השתפרו ברבעון השני, עם תוכניות כמו "גיבורים", מה שהוביל לגידול בהכנסות מפרסום.

מטיפנברון נמסר בתגובה: "מדובר בפגישה של ידידים ותיקים". מקבוצת RGE נמסר כי "מדובר בקשקוש". מירון דקל טרם נמסרה תגובה, כך גם מערוץ 10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully