וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את צביקה גרוניך

וואלה ברנז'ה

11.8.2016 / 10:11

עורך תוכנית האקטואליה "מהדורת הבוקר" ברדיו "קול חי" - אחת מהתוכניות המרכזיות הקובעות את סדר היום של הציבור החרדי, לא מפחד להסתכן עם שני דברים: פרגון למתחרים הבולטים ואי אכילת ארוחת צהריים

צביקה גרוניך. דוד זר, ספק 500
צביקה גרוניך/ספק 500, דוד זר

(צילום: דוד זר)

גיל: 25

מה בעצם אני עושה: במשפט אחד - נמצא כל הזמן עם היד על הדופק. זה אומר לדעת כל מה שקורה בחדשות בכל רגע נתון, לבחור מה חשוב, לסנן את מה שפחות ומתוך כל הבלאגן הזה לייצר תכנית מעניינת ומרתקת. זו תוכנית שבסופו של דבר קובעת סדר יום בציבור החרדי, ולכן האייטמים בה חייבים להיות בעל ערך מוסף.

השכלה: 12 שנות לימוד. לקראת לימוד תואר בתקשורת.

תפקידים קודמים: כתב באתר החרדי "כיכר השבת" במשך כמה שנים. כתב באתר COL - חב"ד און ליין. הקמתי את מחלקת הדוברות בארגון "הצלה גוש דן" ולאחר כשנה התגייסתי לצה"ל ובמהלך השירות בחטיבת דובר צה"ל הייתי אחראי על התקשורת החרדית. במהלך עבודתי בתקשורת פרסמתי לא מעט טורי דעה שעוסקים במגזר אליו אני משתייך. את הטובים שבהם פרסמתי כאן ב"וואלה".

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: אין ספק שהאחים יענקי ויום טוב ביכלר פתחו לי את הדלת לפני כ-7 שנים בהיותי נער צעיר, כשזיהו את הפוטנציאל שאני עצמי לא ידעתי שהוא קיים, והכניסו אותי לתקשורת. לימדו אותי תקשורת רדיופונית מהי, ומאז אני כאן. אחרי שכבר נכנסתי לתחום, מנחם כהן שהיה אז העורך הראשי של "כיכר השבת" עמד לצידי לא מעט.

איפה אתה בעוד 5 שנים: ממשיך לעסוק במה שאני אוהב.

מה אוכל לצהריים: יש כזו ארוחה?

פרגן למתחרים: אין ספק שהמתחרים מולי והם שלושה – יקי אדמקר, דודי שוומנפלד ונועם זיגמן מגישי תוכניות הבוקר ברדיו "קול ברמה" הם עיתונאים מוכשרים שמבינים בחדשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully