וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים אחרי וואלה ברנז'ה: דוד אברהם הצטרף לטוויטר העולמית

15.8.2016 / 9:14

אברהם הוא הישראלי הראשון שמצטרף לחטיבה אשר אמונה על כינון שיתופי פעולה עם חברות מדיה וספקי תוכן בשווקים שונים בעולם. בשנים האחרונות שימש ככתב וואלה ברנז'ה

דוד אברהם. ראובן קסטרו
דוד אברהם/ראובן קסטרו

טוויטר גייסה לשורותיה את העיתונאי לשעבר דוד אברהם, אשר הצטרף לחטיבת שותפויות המדיה של החברה. אברהם הוא הישראלי הראשון שמצטרף לחטיבה אשר אמונה על כינון שיתופי פעולה עם חברות מדיה וספקי תוכן בשווקים שונים בעולם, וההערכות הן כי מטרת המינוי הוא להגדיל את היקף פעילות החברה בשוק הישראלי.

אברהם שימש בחמש השנים האחרונות ככתב המדיה והתקשורת של האתרים ווואלה ונענע10. לפני כשנה וחצי עזב את וואלה ברנז'ה ומאז המשיך לשמש ככתב מגזין במדור. קודם לכן עבד בערוץ 10 ובמחלקות תוכן של חברות הפקה שונות. בצבא שירת בחטיבת דובר צה"ל, ובעבר שימש גם כעוזר דובר המנהל האזרחי ביהודה ושומרון. לעת עתה, לטוויטר אין כוונה בשלב זה להקים משרד בישראל, ואברהם יפעל ממטה החברה בברלין.

טוויטר כבר החלה במגעים עם גופי שידור ותוכן בישראל, אולם בחברה סירבו לפרט על אודותיהם. כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה, אחד משיתופי הפעולה שנרקמו בארץ הוא עם ארגון העיתונאים, ובמסגרתו מתכוונת החברה לספק הליך אימות פרופילים מזורז לחברי הארגון, כמו גם להעניק לעיתונאים ישראלים גישה לכלים ואפליקציות בפיתוחה החסומים לקהל הרחב ואשר עשויים לסייע להם בעבודה עיתונאית.

טוויטר מקדמת ברחבי עולם במרץ רב כלים שמיועדים בעיקר לשיתוף של תוכן וידאו כאשר הבולט בהם הוא "פריסקופ", אפליקציה אותה רכשה בשנה שעברה. ההערכות בתעשייה בישראל הן כי טוויטר מתכוונת לחתום עם חברות מדיה ישראליות על הסכמים לשידורי תוכן באמצעותה, בדומה להסכמים עליהם חתמה השנה עם ליגת הפוטבול האמריקאי ה-NFL או עם חברות החדשות האמריקאית CBS ובלומברג. הסכמים אלה מגיעים לאחר החלטה אסטרגית של טוויטר להיות פחות רשת חברתית ויותר פלטפורמה לשידורי חדשות - והיא אף עדכנה לאחרונה בהקשר זה את הגדרת הקטגוריה שלה בחנות האפליקציות של אפל.

בחודש מאי ביקר בישראל אחד מבכירי החברה, הדירקטור למדיה ופיתוח שוק רואן ברנט, במסגרת כנס שנערך בשיתוף משרד החוץ. בכנס ענה ברנט לשאלות על עיתונאים ואמר כי ישראל הינה "שוק מעניין עבור טוויטר", ואישר כי הרשת החברתית מתכוונת להשקיע משאבים בפיתוח הפעילות העסקית שלה בארץ ולכונן שיתופי פעולה עם חברות ישראליות בתחום התוכן.

אברהם הפנה לקבלת תגובת החברה, בטוויטר בחרו שלא להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully