וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברשות השידור רצו להקים "גוף עזרה לעובדים"; הוועדים טרפדו המהלך

22.8.2016 / 12:18

הודעה מפתיעה שבה נמסר על הקמת יחידה למען עובדי הרשות שמטרתה למנוע התנגדויות בקרב העובדים בעת תהליך פירוק הרשות והקמת התאגיד עוררה את זעמם של הוועדים: להוציא את העיניים לעובדים, שגם ככה נמצאים בחוסר אונים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"זה מגוחך". היחידה שהוקמה, והושעתה/מערכת וואלה!, צילום מסך
"הם הקימו את הגוף בבניין המטה של הרשות בשערי צדק, כאשר ל-95% מהעובדים שם אין בכלל סיכוי להתקבל לתאגיד"

אתמול (ראשון) פורסמה הודעה מפתיעה באתר עובדי רשות השידור, שבה נמסר על הקמת יחידה למען עובדי הרשות שמטרתה למנוע התנגדויות בקרב העובדים בעת תהליך פירוק הרשות והקמת התאגיד. המנגנון שהוקם אמור לתת מענה לעובדי הרשות, ולכל השאלות שיש לעובדים מבחינה מקצועית ומבחינת עתידם התעסוקתי. אבל למרות הכוונות הטובות, הגוף החדש עורר התנגדות רבה בקרב ועדי עובדי הרשות – שהובילו להשעייתו המהירה.

"אנחנו יודעים מהניסיון שלנו עם התאגיד והרשות שאין להם תשובות עבורנו", אמר היום לוואלה ברנז'ה גורם בוועד. " זה נראה לנו כמו כסת"ח, לסמן עוד 'וי' של באנו לקראת עובדי הרשות והקמנו יחידה אצלם. אבל, הדבר הזה לא באמת ייתן תשובות או מענה לכל הבעיות שצצות פה ברשות, לכן התעוררה התנגדות", הוסיף.

הגורם הסביר כי "נוצרה פה סיטואציה מגוחכת כאשר מנהל בכיר ברשות יצטרך לבוא ולברר ביחידה מה יקרה איתו? זה לא מכובד. משהו פה עקום לגמרי". הגורם טוען כי לאחר שהוועדים הבהירו שהם מתנגדים להקמת הגוף החדש, מחלקת כוח אדם ברשות הודתה בכך שלא הייתה מספיק חשיבה לעומק מבחינת הבעיות שעלולות להיווצר עם הקמת הגוף, ושהמטרה הייתה לעזור לעובדי הרשות.

עוד אמר הגורם, "הם הקימו את הגוף בבניין המטה של הרשות בשערי צדק, כאשר ל-95% מהעובדים שם אין בכלל סיכוי להתקבל לתאגיד - כי המקצועות שלהם לא נדרשים או שהם כבר מאויישים בתאגיד – אז אתה תבוא ותשאל אותם 'מה יקרה איתי בתאגיד'? זה מגוחך". לטענתו, "אין פה היגיון ואין בזה שום תועלת. זה להוציא את העיניים לעובדים, שגם ככה הם פה בחוסר אונים וחוסר ודאות למצבם".

ברשות סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully