וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייטנת 'ידיעות' לא לבד: וואלה ברנז'ה ממליצה - לאן לשלוח את הילדים?

וואלה ברנז'ה

22.8.2016 / 14:10

השער האחורי של "ידיעות אחרונות" הוקדש הבוקר לקייטנת עיתונות חדשה בה יתארחו כותבי העיתון וילמדו מניסיונם העשיר. עונת המלפפונים הובילה את וואלה ברנז'ה לחשוב על עוד כמה אפשרויות חמות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקייטנה של המדינה. "ידיעות אחרונות"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אוגוסט הוא זמן לא קל עבור ההורים, שמיצו את כל אפשרויות הבילוי לילדים וצריכים להמציא פתרונות יצירתיים להעברת הזמן שנותר עד לתחילת שנת הלימודים. לכן, ב"ידיעות אחרונות" מצאו פתרון עבורם: בשער האחורי פורסם היום (שני) כי הם פותחים קייטנת עיתונות בהשתתפות הכתבים השונים. וואלה ברנז'ה יצאה לבדוק את האלטרנטיבות.

קייטנת "ידיעות אחרונות": בין ההטבות לנרשמים עכשיו - קורס הכנה לרשימות שחורות ולבנות, בהשתתפות השר ישראל כץ וח"כ אורן חזן, הדרכה אישית לציור החמסה המושלמת, מפגש חד-פעמי עם יוצרי הפורמט המצליח "בעד ונגד" וסדנת טוויטר עם רון ירון.

קייטנת רוגל אלפר: בקייטנה הילדים ילמדו איך מכל דבר שקורה להם או למישהו אחר ניתן לטעון שכולם פשיסטים. כדי לעזור להם המדריכים יהיו סוהרים לשעבר עם בעיות אלימות ושליטה מודחקות. משהו בילדות.

קייטנת צבי יחזקאלי: ביום הראשון הילדים ילמדו איך האיסלאם משתלט על העולם וש-90% מאירופה כבר מוסלמים. ביום השני זה יהיה כבר 95%. בסוף השבוע 110% - והמפגש האחרון ייערך במסגד.

קייטנת גדעון לוי: קייטנת "לראות את הצד השני". הילדים יצפו בסרטים "5 מצלמות שבורות" ו"ג'נין ג'נין" ובמחזה של תיאטרון אל מידאן. לסיום הקייטנה - הפגנה בבילעין. לא צריך מלווה נושא נשק. הם יבואו.

קייטנת חגי סגל: הילדים יתנכלו לילדי הקייטנה של גדעון לוי.

חצי חצי גדעון לוי חגי סגל. ברני ארדוב
בחום על הטרשים. לוי וסגל/ברני ארדוב

קייטנת רון קופמן: הילדים ילמדו לקלל, לצעוק אחד על השני ולהגיד שהספורט בארץ זה חלטורה. גם הקייטנה תהיה חלטורה ותשודר בשני ערוצים, חוץ ממתי שיש מה לראות ואז זה יפוצל ל-4 ערוצים - ומי שלא משלם יראה שידורים חוזרים של הליגה הארגנטינאית.

קייטנת אורי בלאו: הילדים יפרסמו עיתון תחקירים ואחד מהם ילך לקייטנת כלא.

קייטנת TheMarker: גיא רולניק ייקח את הילדים לקייטנה של אגד ויראה איך לילדים שם יש אוכל, חולצות והסעה. הילדים ישאלו למה להם אין את זה גם. התשובה: כי הם לא מחוברים לקבוצות אינטרסים. הילדים יבקשו להתחבר כדי לקבל מים לפחות אבל עד תום תקופת האכשרה הם יאלצו להיות דור ב' ולשתות מהשלולית. ביום השני: הילדים ילכו לצפות בקייטנת ילדי התעשייה האווירית. בסוף הקייטנה: הילדים יקבלו את הטור של רולניק ממוסגר ויצטרכו לנחש ממתי הוא. כל התשובות נכונות.

קייטנת רוני דניאל: הילדים ילמדו להגיד תמיד שצה"ל בסדר גמור - ואז ירדו מהארץ.

קייטנת כרמלה מנשה: הילדים ילמדו איך לדווח על ההתעללות שסופגים הילדים בקייטנה של רוני דניאל.

קייטנת שגיא כהן: הילדים ילמדו על הכלים שיש למבקר המסעדות של "הארץ" כדי לתאר אוכל ולהצביע על בעיות במסעדה. השוקו יוגש בטמפרטורת החדר לצד לחמנייה עבשה. קראנו למדריכה כדי שתחליף אבל נדמה ששמיעתה אבדה. אולי זה משהו באוכל.

קייטנת "ישראל היום": קייטנה מסתורית. בסוף כל יום, עמוס רגב יכנס לחדר, ידבר עם אישיות שלא ברור מי היא ואז ייצא החוצה עם התוכנית ליום הבא. כמו כן, הילדים ילמדו שימוש בפונט 28 ושיעורי קליעה למטרה. המטרה: נפתלי בנט, תאגיד השידור, גדעון סער, משה כחלון, נוני מוזס, עמוס שוקן ועוד.

קייטנת רביב דרוקר: הילדים יפנו לבית המשפט כדי לברר עם מי עמוס רגב מדבר. לא מעניין במיוחד, אבל זה מה שיש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
עמוס רגב רביב דרוקר. רונן פדידה, אורי לנץ
קייטנת המסתורין. רגב ודרוקר/אורי לנץ, רונן פדידה

קייטנת דנה ספקטור: "שלום ילדים, שבו וכתבו 2,000 מילה על החיים שלכם ואחר כך נפרסם רק את הטור שלי - כי אני הכי מעניינת".

קייטנת אמילי עמרוסי: "שלום, אני הכי מעניינת אבל בצורה שמרנית יותר".

קייטנת קרן פלס: "שלום, לא יודעת למה קיבלתי קייטנה. מה צריך לעשות?".

קייטנת יאיר לפיד: הילדים ילמדו איך להיות כותב טורים מצליח ופוליטיקאי בנסיקה. מי שלא נולד להורים הנכונים ייכשל ביום הראשון ויועף לקייטנה של איתי אנגל.

קייטנת איתי אנגל: הילדים ילכו למקומות מסוכנים. ההורים של מי שישוב ישמעו סיפורים מסמרי שיער.

קייטנת שלמה ארצי: "תכתבו כל מה שעובר לכם בראש. הכל. אין צורך בעריכה. לקרוא את זה גם אין צורך. אף פעם. תהיו כמו אבן במדרון מתגלגלת ביקשנו התחננו פגשתי חבר יקר הוא נתן לי צב. אחרי שכתבתם תהיו זמר ידוע והכל יהיה בסדר. מבטיח. דוכיפת".

קייטנת אלון עידן: הקייטנה, שתתפרש על פני ארבעה חודשים ותגלוש גם לשנת הלימודים, תבוסס על פרקים נבחרים מטורו האחרון, וישולבו בה קטעי ארכיון פרטיים של האיש שטרם נחשפו, תוך דיון מעמיק אך מותאם לכל גיל, באשר למילות מפתח ומשמעותן. שיעור אורח: ירדן גרבי + גרש שלא עשה דבר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עולם מסוכן. לפיד ואנגל/מערכת וואלה!, צילום מסך

קייטנת ליאורה: הילדים יתאמנו באיסוף קומוניקטים וידיעות על ידוענים ובלהתקשר להורים של ילדים אחרים לספר להם מה הם עשו. שיעור אורח: ניר גונטז'.

קייטנת לוסי אהריש: מדובר בקייטנה אמוציונלית במיוחד בה יינתן ביטוי לכלל המגזרים בחברה הישראלית. הבונוס: במקום שוקו ולחמנייה - עלה תאנה.

קייטנת חיים שיין: הילדים יילמדו מוטיבים מרכזיים ושיעורי הגות בסיסיים בנושאי ציונות, הגנה לאומית ולוגיקה דיציפלינארית. כמו כן, תילמדנה שיטות לאיורים והדרכות בנושאי תורת הנסתר. בסוף הקייטנה יידרשו הילדים להחליט האם שיין בכלל קיים.

קייטנת חיים אתגר: הקייטנה, מעשית בעיקרה, תשתמש בחומרים פשוטים וזולים המתאימים לכל בית, ותתמקד בשכלול המימיקה במטרה לייצר להם ערך מוסף. אורחים: שי גולדן ונדב בורנשטיין.

קייטנת ה"צינור": הילדים יציקו לבן אופק, מנכ"ל איקיוטק, וילכו אחריו לכל מקום עם מצלמה כשהם מלווים בבלוגרים שאיש לא העז לתת להם במה עד כה. בהמשך ייחשפו סיפורים מהפייסבוק עם הרבה לייקים.

קייטנת אבי ניר: הקייטנה תשלב ימי כיף בלונה פארק, שכשוכים בבריכת המים הרדודים ואכילת ג'אנק פוד. במהלך ימי החופש יתמקדו הילדים במעין משחק מבוך בו יצטרכו לחפש את דרכם ולהמציא אותה מחדש. שבועיים אחרי הפתיחה, גם אבי צבי ינחה קייטנה דומה, רק בעלות גבוהה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully