וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוסט פוטבול: Wix תשתף פעולה עם הניו יורק יאנקיז

22.8.2016 / 15:45

עוברת לבייסבול: חברת ההיי טק והניו יורק יאנקיז השיקו קמפיין הקורא לאוהדי הקבוצה להשתתף בתחרות שבה יוכתר האוהד של הקבוצה. Wix: "שיתוף הפעולה ממנף את הכוח העצום שיש לספורט כדי להציג את המותג שלנו לקהל הרחב"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי הסופרבול, Wix עוברת לבייסבול: חברת ההיי טק המציעה פלטפורמה לפיתוח נוכחות אינטרנטית לבעלי עסקים וקבוצת הבייסבול האמריקאית הניו יורק יאנקיז הודיעו היום (שני) על השקת קמפיין הקורא לאוהדי הקבוצה להשתתף בתחרות שבה יוכתר האוהד של הקבוצה. במסגרת שיתוף הפעולה ביניהם, החברה תתן חסות ותהיה השותפה הרשמית בקטגוריית עיצוב אתרי אינטרנט ל-2016.

התחרות שנפתחה היום תימשך עד ל-5 בספטמבר, ובמסגרתה האוהדים מתבקשים להעלות בעמוד הפייסבוק של Wix סרטונים המציגים מדוע הם האוהדים השרופים ביותר של הקבוצה. ב-7 בספטמבר יוכרז הזוכה הראשון וכן הזוכים במקום השני והשלישי.

עומר שי, סמנכ"ל השיווק של Wix, מסר: "שיתוף פעולה עם קבוצת בייסבול מוכרת כמו הניו יורק יאנקיז הוא חלק מהאסטרטגיה למנף את הכוח העצום שיש לספורט כדי להציג את המותג שלנו לקהל הרחב".

מייקל טוסיאני, סמנכ"ל בכיר למכירות של הניו יורק יאנקיז: "אנחנו נרגשים להתחיל את הפעילות המשותפת עם Wix כשותפה הרשמית שלנו בקטגוריית עיצוב אתרי אינטרנט. אנחנו מצפים בכיליון עיניים לעבוד עם Wix ולהמשיך לחזק את המותג הבינלאומי שלה שכבר מבוסס ברחבי הגלובוס".

כזכור, חברת ההיי-טק פרסמה בשני הסופרבולים האחרונים, כאשר בקמפיין האחרון שיתפה פעולה עם Animation DreamWorks, אולפני האנימציה מאחורי שוברי הקופות הבינלאומיים "שרק", "מדגסקר" ו"הדרקון הראשון שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully